پیشخوانعناوین اخبار

ورود گوشی هوشمند جدید گوگل به بازار/۱۵ دقیقه شارژ برای ۷ ساعت استفاده

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران؛ آلفابت مالک رسمی گوگل با تلفن هوشمند با نام پیکسل به طور رسمی وارد بازار سخت افزار شد.

آلفابت این گوشی هوشمند را که قصد رقابت با بازار آیفون ساخت شرکت اپل را دارد به همراه یک اسپکر هوشمند، یک هدست واقعیت مجازی و یک ارسال کننده اموج وای فای در خانه روانه بازار کرده است و در نظر دارد با شرکت های بزرگ در این حوزه رقابت کند. همچنین این شرکت سیستم هوشمند Assistsnt را طراحی کرده که دستورات صوتی کاربران را تشخیص می دهد.
ریک استرلو مدیر بخش سخت افزاری شرکت گوگل ورود این سخت افزارها به بازار را حاصل تفکر گوگل برای در اختیار گرفتن هر دو بخش نرم افزار و سخت افزار عنوان کرد و و گفت که می توانیم نوآوری های بهتری داشته باشیم.
با ساختاری جدید که گوگل در پیش گرفته است رویکردی یکپارچه را در مدیریت لوازم سخت افزاری و طراحی های مدرن نشان می دهد زیار به گفته معاون مدیریت محضولات گوگل فنی که از یک محصول به دست می آید برای محصول دیگر نیز استفاده خواهد شد.

پیکسل در سه رنگ سیاه، نقره ای و آبی و در دو اندازه به بازار عرضه شده و علاوه بر دوربین باکیفیتش بسیار سریع شارژ می شود به طوری که در ۱۵ دقیقه برای استفاده هفت سال شارژ خواهد شد.

این تلفن تماما از سوی گوگل طراحی شده و توسط شرکت اچ تی سی ساخته می شود گوگل برای ارائه پیکسل با شرکت ورایزن قرارداد انحصاری امضا کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا