پیشخواندسته‌بندی نشدهعناوین اخبار

هموطنان در سراسر کشور به یاد شهدای کربلا خون خود را اهدا می‌کنند سخنگوی سازمان انتقال خون

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از خبرنگاران جوان،بشیر حاجی بیگی سخنگوی سازمان انتقال خون کشور  درباره نذر خون در ماه محرم بیان کرد: ۳۱ مرکز انتقال خون استان های سراسر کشور آماده خدمت رسانی به عزاداران حسینی جهت ادای نذر خون در ایام محرم و صفر است.

سخنگوی سازمان انتقال خون کشور با اشاره به ساعات کاری مراکز استان تهران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: مراکز انتقال خون استان تهران ازجمله پیروزی، ورامین، نارمک، آزادی، چیذر و شهریار روز تاسوعا از ساعت ۱۴ الی ۲۲ و مرکز ری‌شناسی و سوهانک از ساعت ۱۵ تا پایان مراسم فعال هستند.
وی ادامه داد: در روز عاشورا مراکز پیروزی، ورامین، نارمک، آزادی، چیذر و شهریار از ساعت ۷ صبح الی ۲۲ و مرکز ری شناسی و سوهانک از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم به شهروندان خدمات رسانی می کنند.
حاجی بیگی با اشاره به فعالیت مرکز انتقال خون وصال شهر تهران در این ایام اظهار داشت: مرکز انتقال خون وصال در روز تاسوعا از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ و در روز عاشورا از ساعت ۷ صبح لغایت ۲۲ شب فعال است.
سخنگوی سازمان انتقال خون کشور بیان کرد: در تمامی استان های سراسر کشور مراکز انتقال خون به صورت ثابت و سیار آماده خدمات رسانی به اهداکنندگان هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا