شهر و جامعهعناوین اخبار

۲روستای خوشاب سبزوار به شبکه سراسری گاز متصل شد

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی شامگاه دیروز در آیین بهره برداری قسمتی از فاز یک پروژه گازرسانی به روستاهای سطان آباد شهرستان خوشاب اظهار کرد:  برای اجرای عملیات گازرسانی به هفت روستای این منطقه رقمی معادل  ۹۴ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

وی مشخصات فنی این پروژه را شامل اجرای ۱۰۵ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و نصب یگهزار و ۵۴ عدد انشعاب گاز عنوان کرد و گفت: امروز با بهره برداری از قسمتی از این پروژه شامل گازرسانی به دو روستای علیک و کیخسرو جمعیتی بالغ بر ۳۳۱ خانوار در غالب بیش از یکهزار و ۶۰۰ نفر  از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

فانی با اشاره به پیشرفت ۹۱ درصدی فاز یک پروژه گازرسانی به هفت روستاهای سلطان آباد خوشاب از توابع سبزوار که در محور مشکان-خوشاب قرار دارد، اظهار کرد: با اتمام این پروژه تا پایان سالجاری، جمعیتی بالغ بر ۹۳۰۰ نفر گازدار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: هدف اصلی خدمتگذاران مردم در  شرکت گاز محرومیت زدایی و توسعه متوازن این نعمت الهی در اقصی نقاط کشور است.

بنابراین گزارش؛ محمد مقدوری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، ، مدیرعامل شرکت گاز استان و جمعی از مقامات لشکری و کشوری در این مراسم حضور داشتند.

با تقدیم احترام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا