حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

از مرگ راکب موتور سوار تا کشف ۱۵۶کیلو تریاک در اصفهان

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت : ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان “نطنز” از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک کامیون بنز در خیابان “اریسمان” این شهر باخبر شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راکب ۶۲ ساله موتورسیکلت جان خود را از دست داد .

سرهنگ کریمی بیان داشت : کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی علت وقوع این حادثه رانندگی را تجاوز به چپ موتورسیکلت اعلام کرده اند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: طبق ماده ۱۳۸ آیین نامه راهنمایی ورانندگی در برخورد راه اصلی با راه فرعی حق تقدم با وسیله‌ای است که از راه اصلی عبور می‌کند. رانندگانی که از راه فرعی وارد راه اصلی می‌شوند‌، باید پیش از ورود به راه اصلی‌، در صورت لزوم توقف نموده و پس از رعایت حق تقدم عبور وسایل نقلیه‌ای که در مسیر مجاز خود در مسیر اصلی و با سرعت مجاز عبور می‌کنند وارد این راه شوند.

بیش از ۶۲ میلیون ریال خلافی در کارنامه سواری پراید

 فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” گفت:یک دستگاه سواری پراید با ۶۲ میلیون و ۲۴۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده توقیف و به پارکینگ منتقل شد .

سرهنگ”حمیدامیرخانی” اظهارداشت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان “شهرضا” حین کنترل تردد خودروهای داخل این شهر یک دستگاه سواری پراید را به علت عبور از چراغ قرمز متوقف کردند.

وی افزود: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد دارای ۶۲ میلیون و ۲۴۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده و ۲۵۲ مورد تخلف حادثه ساز است که بلافاصله به پارکینگ منتقل شد .

سرهنگ امیرخانی ادامه داد: بیشترین تخلفات ثبت شده برای این خودرو ورود به محدوده زوج و فرد و تجاوز از سرعت مجاز بود. #

کشف ۴ میلیارد ریال ماکروفر قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف یک محموله ماکروفر قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ “حمید امیرخانی” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده کانتینردار۴۰فوت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک محموله ماکروفر قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی بیان داشت : ارزش این محموله توسط کارشناسان مربوطه چهار میلیارد ریال اعلام شده است .

این مقام انتظامی افزود: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

اعتراف سارقان داخل خودرو به یک میلیارد ریال سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه داخل خودرو خبر داد.

سرهنگ “ستار خسروی” اظهار داشت: در پی دریافت شکایاتی مبنی بر سرقت از داخل خودرو در محدوده شرق شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند و یک سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: این سارق در بازجوئی های بعمل آمده به یک میلیارد ریال سرقت اموال داخل خودرو با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد .

سرهنگ خسروی بیان داشت: با تحقیقات ویژه همدست سارق نیز شناسایی و دستگیر و هر دو متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان به همشهریان توصیه کرد:خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر سوئیچ مخفی ،قفل سوئیچی ،دزدگیر،قفل پدال و فرمان،محافظ ecu و… مجهز کنیدو از رها کردن اموال با ارزش بر روی صندلی و داخل خودرو خودداری کنید.

کشف بیش از ۱۵۶ کیلو تریاک در اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف مقدار ۱۵۶ کیلو و ۴۷۰ گرم تریاک طی دو عملیات جداگانه و دستگیری دو سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر “اصفهان” در یکی از ورودی های این شهر مقدار ۸۱ کیلو تریاک را در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در عملیات دیگری که توسط ماموران انتظامی شهرستان “نائین” اتفاق افتاد مقدار ۷۵ کیلو و ۴۷۰ گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ کشف شد .

سرهنگ کریمی بیان داشت: در مجموع در این دو عملیات دو دستگاه خودرو توقیف و دو سوداگر مرگ دستگیر که تحویل مراجع قضائی شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان افزود: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در الویت کاری پلیس می باشد و نیروی انتظامی هرگز اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا