پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

از کشف قاچاق بخارشوی در شهرضا تا تصادف مرگبار در استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ “حمید امیرخانی” فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا”  گفت : ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک محموله بخارشوی قاچاق، فاقد هر گونه مدارک گمرکی کشف شد .

سرهنگ امیرخانی اضافه کرد: ارزش این محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه چهار میلیارد ریال اعلام شده است .

این مقام انتظامی اظهار داشت : در این خصوص راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با اینگونه افراد سودجود برخورد می کند.

تصادف ۲ تریلر ۳ کشته برجای گذاشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از برخورد دو دستگاه تریلر کشنده در محور “اصفهان-نائین” و فوت دو راننده و سرنشین یکی از خودروها خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی”  گفت: شب گذشته ماموران پلیس راه “نائین-یزد” از وقوع یک تصادف وحشتناک جاده ای بین دو دستگاه تریلر ولوو و فائو در محور “اصفهان-نائین” باخبر و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه بار این دو تریلر آهن بوده ادامه داد: متاسفانه در اثر این حادثه، آهن های قسمت اتاق بارکامیون فائو با اتاق راننده برخورد شدید کرد و به دنبال آن ، راننده و کمک راننده این خودرو و راننده خودروی ولوو نیز فوت کردند.

سرهنگ کریمی بیان داشت : علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان مربوطه عدم توجه به جلوی کامیون کشنده ولوو و برخورد با خودروی فائو اعلام شده است ./

پلمپ منازلی که به انبار کالای قاچاق تبدیل می شوند

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس آگاهی استان از برخورد پلیس با افرادی که منازل خود را تبدیل به انبارهای کالای قاچاق می کنند خبر داد.

سرهنگ “ستار خسروی” گفت : در پی اجرای طرح برخورد ویژه با دپوی کالای قاچاق در انبارها و منازل مسکونی غیر مجاز طرح شناسایی کلیه انبارها و منازل مسکونی فاقد شناسامه و غیر مجاز در اصفهان آغاز می شود.

وی ادامه داد:با افرادی که منازل خود را محل دپوی کالای قاچاق می کنند از طریق نیروی انتظامی ، تعزیرات حکومتی و مراجع قضائی برخورد قانونی می شود.

سرهنگ خسروی ادامه داد: در صورت کشف کالای قاچاق از انبارها و منازل ، مالکان این اماکن اگر مالک این کالاها هم نباشند می بایست در خصوص نگهداری کالای قاچاق تحت تعقیب قرار گیرند و اماکن آنها تا تعیین تکلیف نهایی پلمپ خواهد شد.

توقیف بنز ۵ میلیارد ریالی در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف و توقیف یک دستگاه سواری بنزاس ۵۰۰ قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ کارآگاه “ستار خسروی”گفت: در راستای اجرای طرح های تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وصول خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به وارد کردن یک دستگاه خودرو بنز اس ۵۰۰ فاقد مجوزهای لازم گمرکی به کشور کرده رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات و هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق به کشف یک خودرو بنز اس ۵۰۰ شدند.

این مقام انتظامی ارزش برآورد شده این خودرو را پنج میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این زمینه یک نفر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز اولویت اول مقابله با جرائم در سال جاری است و این پلیس مصمم است در این خصوص برخورد قانونی و قاطع کند.

کشف ۵۶ کیلو تریاک در اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از کشف مقدار ۵۶ کیلوگرم تریاک توسط ماموران یگان تکاوری اصفهان ودستگیری دو سوداگرمرگ خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت: ماموران یگان تکاوری اصفهان در محور “تالاب ” به یک دستگاه خودروی پژو۲۰۶ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۵۶ کیلو تریاک زیر صندلی راننده کشف شد .

این مقام انتظامی بیان داشت : در این خصوص دو سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف بیش از یک میلیارد ریال پوشاک قاچاق در خمینی شهر

 فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف یک هزار و ۶۰۵ ثوب پوشاک قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ ” خسرو احمدی” گفت :در پی کسب خبری مبنی بر ورود،دپو و توزیع پوشاک خارجی قاچاق در یک انبار و واحد صنفی بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از صحت موضوع ماموران با هماهنگی مقام قضائی از انبار و واحد صنفی مذکور بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد یک هزار ۶۰۵ ثوب انواع پوشاک خارجی قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر شده و تحقیقات برای دستگیری سایر عوامل مرتبط با این پرونده نیز ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان با بیان اینکه پوشاک قاچاق،باعث ورشکستگی صنعت نساجی و تولید کنندگان و صنایع کوچک می شود گفت: از شهروندان می خواهیم هر گونه اطلاعی از تهیه، توزیع و دپوی کالاهای خارجی به خصوص پوشاک خارجی قاچاق دارند را برای بررسی بیشتر از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا