پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

اعزام به عتبات عالیات فقط با ارائه اصل گذرنامه و ویزای معتبر امکان پذیر است

 به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ، سرهنگ “جهانگیر کریمی ” گفت: در سال های گذشته تعداد زیادی از زائران در مرزها حضور یافته اند که به علت نداشتن گذرنامه ، ویزای معتبر و عدم تطابق مشخصات گذرنامه با صاحب آن امکان خروج از کشور برای آنها فراهم نشده است .

وی با اشاره به اینکه خروج از کشور فقط با ارائه اصل گذرنامه شخصی و ویزای معتبر امکان پذیر است افزود: زائران محترم استان اصفهان می توانند قبل از خروج در شهر “اصفهان” به اداره گذرنامه واقع در خیابان رودکی ودردیگر شهرستان های این استان به اداره گذرنامه آن شهرستان مراجعه و از نظر اجازه خروج و سایر موارد گذرنامه خود را استعلام کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در صورت عدم مطابقت مشخصات گذرنامه با زائر از خروج جلوگیری می شود و در این خصوص فرد دستگیر و تحویل مراجع قضائی می شود.

سرهنگ کریمی اظهار داشت : خروج زائران از مرز بدون ویزای معتبر امکان پذیر نمی باشد و در صورت خروج توسط ماموران مرزی کشور عراق از ورود آنها جلوگیری و پرونده قضائی تشکیل می شود .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه هویت اصلی زائران ، گذرنامه و ویزای معتبر می باشد از آنان خواست : در حفظ و نگهداری این مدارک دقت لازم را بعمل آورند تا انشاء الله زائران ایرانی بدون مشکل خاصی در این مراسم شرکت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا