پیشخوانحوادث پلیسعناوین اخبار

انهدام باند زورگیری در شرق پایتخت/ لوازم یدکی موتورسیکلت های قاچاق به مقصد نرسید

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احد الله یوسفوند بیان کرد: چندی پیش ماموران انتظامی این کلانتری حین گشت زنی در خیابان پیروزی با سه جوان که در حال زورگیری از دو شهروند بودند مواجه شدند.

وی افزود: طی یک عملیات ضربتی هر سه متهم بازداشت و به همراه شاکیان به کلانتری منتقل شدند ؛ در بازجویی های انجام شده هر سه متهم به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت از شهروندان اعتراف و اذعان کردند که به مدت یک سال است با هم دوست هستند و اقدام به سرقت می کنند.
سرهنگ یوسفوند اظهارکرد: متهمان در بازجویی های تکمیلی به ۳۵ فقره سرقت و زورگیری از شهروندان ساکن محدوده های پیروزی، ۱۷ شهریور، شکوفه، میدان خراسان و خیابان خاوران اعتراف کردند.
به گفته رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا، پرونده تشکیل و هر سه متهم به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

محموله لوازم یدکی موتورسیکلت به مقصد نرسید
رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در بازرسی از یک دستگاه کامیون ،لوازم یدکی قاچاق موتورسیکلت را به ارزش دو میلیارد ریال کشف کردند.
سرهنگ حسین رضایی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه کامیون را مورد بازرسی قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این کامیون، بیش از ۱۷ هزار قلم انواع وسایل و لوازم یدکی خارجی موتورسیکلت به ارزش دو میلیارد ریال کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد در خاتمه افزود: متهم این محموله لوازم یدکی موتورسیکلت را بدون داشتن مجوز گمرکی و به صورت قاچاق از جنوب کشور بارگیری و قصد انتقال به استان البرز را داشت که توسط عوامل پلیس آگاهی دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

توقیف محموله ۶ میلیاردی قطعات دوچرخه قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف یک هزار و ۹۴ کارتن لوازم و قطعات دوچرخه قاچاق در این شهرستان خبرداد.
سرهنگ سیدجواد رضوی گفت: در راستای برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران انتظامی حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در ایست و بازرسی شهید صلاحی به سه دستگاه تریلر مشکوک شدند و دستور توقف دادند.
وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودروها یک هزار و ۹۴ کارتن لوازم و قطعات دوچرخه فاقد مدارک گمرکی کشف کردند، افزود: ارزش محموله مذکور ۶ میلیارد ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه در این راستا سه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند ،اذعان داشت: برخورد پلیس با پدیده شوم قاچاق قاطعانه خواهد بود.

توقیف خودروی حامل ظروف شیشه ای قاچاق
فرمانده انتظامی خوی استان آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل ظروف شیشه ای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ اسفندیار احمدی اظهار داشت: در پی کسب اخبار رسیده، مبنی حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه کامیون ایسوزو در محور خوی – مرند ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ، خودروی مورد نظر در محور اعلامی شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه توقیف شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از کامیون توقیفی ،۵۳ هزار و ۶۷۶ عدد انواع ظروف شیشه ای قاچاق کشف شد؛ برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی خوی تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۲ تن برنج قاچاق
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از کشف ۲۲ تن و ۱۵۰ کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال از یک دستگاه تریلی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ غلامرضا حسنوند گفت: در راستای مبارزه با ورود و عرضه کالای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان پردیس ، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و دستور توقف دادند .
وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۲ تن و ۱۵۰ کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف کردند، افزود: در این راستا راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

۶۹ هزار لیتر مواد سوختی قاچاق به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان از توقیف سه دستگاه کامیون کشنده حامل ۶۹ هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع هیدرو کربن خبر داد.
سرهنگ حسن آشیانی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل محموله مواد سوختی قاچاق ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری به سه دستگاه تریلر مشکوک شدند و دستور توقف دادند.
وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی دقیق از این خودروها ۶۹ هزار لیتر هیدرو کربن بدون هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند، گفت: در این رابطه سه متهم دستگیر و خودروها به پارکینگ منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطر نشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن یکی از اولویت های کاری پلیس به شمار می رود.

محموله ۱۹۴ کیلویی مواد مخدر به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۹۴ کیلو گرم تریاک از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در اطراف شهرستان نی ریز خبر داد.
سردار احمدعلی گودرزی گفت: ماموران انتظامی شهرستان نی ریز با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند چند قاچاقچی، قصد جابجایی یک محموله موادمخدر دارند.
وی ادامه داد: ماموران با استقرار در مسیرهای اصلی و فرعی که عبور محموله موادمخدر در آنجا متصور بود، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را متعلق به قاچاقچیان در یکی از جاده های فرعی شهرستان نی ریز شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس افزود: زمانی که ماموران قصد متوقف کردن خودرو را داشتند راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران اقدام به فرار کرد که پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.
سردار گودرزی گفت: در بازرسی از خودرو ۱۹۴ کیلو گرم تریاک کشف و در ادامه خودرو اسکورت موادمخدر نیز متوقف و هردو سرنشین آن دستگیر و ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه از آنها کشف شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا