پیشخوانعناوین اخبار

از کشف قاچاق در بار علوفه تا دستگیری سارق حرفه ای منزل

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،سرهنگ “حسن یاردوستی” گفت:ماموران انتظامی شهرستان اصفهان پس از دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی قصد دارد یک محموله سیگار قاچاق را از شمال غرب کشور به این استان وارد کند پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به یکی از ورودی های استان اصفهان اعزام و کامیون فرد قاچاقچی را شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو که حامل بار قانونی علوفه بود تعداد یک میلیون و ۸۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق که زیر بار جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به اینکه در این عملیات سه قاچاقچی دستگیر شدند اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و هر سه متهم تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان ارزش این محموله کشف شده را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و از شهروندان خواست : در صورت آگاهی از هرگونه فعالیت قاچاقچیان با تماس به موقع با ۱۱۰ ، پلیس را در برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز یاری کنید.

توقیف سواری ام وی ام با بیش از ۳۰ میلیون ریال خلافی

یک دستگاه سواری ام وی ام که بیش از ۳۰ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده و ۸۳ فقره تخلف حادثه ساز در پرونده آن ثبت شده بود توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ “علیرضا طاهری” گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان “بوئین و میاندشت” حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری ام وی ام را جهت بررسی مدارک راننده متوقف کردند.

وی افزود: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد این خودرو دارای ۳۰ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده و ۸۳ فقره تخلف حادثه ساز است که بلافاصله به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: بیشترین تخلفات ثبت شده برای این خودرو تخطی از سرعت مجاز می باشد .

سرهنگ طاهری در پایان خاطر نشان کرد: طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودروئی بیش از ۱۰ میلیون ریال برسد مالک تا یک ماه وقت دارد نسبت به پرداخت جریمه اقدام کند در غیر این صورت خودرو توقیف و پس از پرداخت جریمه و سیر مراحل قانونی رفع توقیف خواهد شد.

توقیف وانت پیکان با ۵۱ کیلو تریاک در اصفهان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف مقدار ۵۱ کیلوو۶۸۰گرم تریاک توسط ماموران یگان تکاوری ودستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت : ماموران یگان تکاوری اصفهان در محور فرعی ” تالاب – ورزنه” به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۵۱ کیلو و ۶۸۰ گرم تریاک که در اتاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ جهانگیر کریمی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقجیان مواد مخدر و سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی خواهد کردو اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

توقیف ۲ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان “سمیرم” از توقیف یک محموله لوازم یدکی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ”غلامرضا براتی”  گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست وبازرسی شهید “رئیسیان” شهرستان سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده فائو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۸۰ کارتن لوازم یدکی خودرو فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه دو میلیارد ریال اعلام شده است .

سرهنگ براتی اضافه کرد: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاقچیان کالا در اولویت کاری نیروی انتظامی است و پلیس اجازه فعالیت به مفسدان اقتصادی را نخواهد داد.

دستگیری سارقان حرفه ای منزل با ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه

 فرمانده انتظامی شهرستان “کاشان” از دستگیری دو سارق حرفه ای منزل و کشف ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ “مهدی پورغلامحسین”  گفت : پس از وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهرستان “کاشان” بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی دو سارق حرفه ای منزل را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ پورغلامحسین گفت: این سارقان در بازجوئی های بعمل آمده به ۵۰۰ میلیون ریال سرقت لوازم منزل شهروندان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان با اشاره به تحویل هر دو متهم به مقامات قضائی از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودروها و افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا