شهر و جامعهعناوین اخبار

شهروندان اصفهانی تا ۷ اسفند برای دریافت نهال روز درختکاری فرصت دارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، احمدرضا مصور با اشاره به اینکه امسال شهرداری اصفهان در روز درختکاری ۲۳۰ هزار اصله نهال به یاد شهدای دفاع مقدس در اختیار مردم قرار می‌دهد، اظهار کرد: هر ساله شهرداری اصفهان در روز درختکاری مراسم ویژه این روز را برگزار می‌کند و تعداد قابل توجهی نهال درخت در اختیار مردم قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرداری اصفهان سکاندار مدیریت شهری است که شهیدان بسیاری را تقدیم انقلاب کرده امسال در روز درختکاری در یک حرکت خداپسندانه به یاد ۲۳۰ هزار شهید دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، ۲۳۰ هزار نهال را در اختیار مردم این شهر می‌گذارد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: این مراسم به صورت متمرکز با حضور خانواده شهدا در شهرداری منطقه ۵ در آغاز اجرای یک پروژه ۲۰ هکتاری فضای سبز برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین در تمام مناطق ۱۵گانه شهرداری کاشت درخت را به دست خانواده محترم شهدا و به اسم شهدا در دستور کار خود خواهیم داشت تا خدمتی در راستای افزایش سرانه فضای سبز انجام داده باشیم.

مصور اضافه کرد: شهروندان اصفهانی تا روز ۷ اسفندماه جاری فرصت دارند تا با مراجعه به درگاه الکترونیک شهر اصفهان به نشانی Isfahan.ir نسبت به ثبت‌نام برای دریافت نهال اقدام کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا