حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

خبر ها و حوادث پلیسی روز استان اصفهان :از توقیف بی ام و تا دستگیری سوداگران مرگ در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان ،سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت : ماموران پلیس راه “گلپایگان-خوانسار” حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری بی ام و را جهت بررسی مدارک راننده متوقف کردند.

وی با بیان اینکه بیشترین تخلفات ثبت شده برای این خودرو تخطی از سرعت مجازثبت شده  است، ادامه داد: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد دارای ۹۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده است که بلافاصله به پارکینگ منتقل شد.

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان اظهار داشت : برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

توقیف کشنده دانگ فنگ با یک میلیارد ریال کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان “سمیرم ” از کشف و توقیف یک محموله لوازم یدکی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در ایستگاه شهید رئیسان خبر داد .

سرهنگ “غلامرضا براتی” گفت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “رئیسیان” شهرستان “سمیرم” حین کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه به یک دستگاه کامیون کشنده دانگ فنگ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون کشنده تعداد ۷۰ کارتن لوازم یدکی خوردو فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام شده است .

سرهنگ براتی افزود: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: هر گونه فعالیت در زمینه قاچاق کالا ضربه مستقیم به تولید و تولید کنندگان داخلی کشور است که تقاضا می شود هر گونه اخبار در این خصوص را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۴۶ کیلو تریاک در نائین

 فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف مقدار ۴۶ کیلو تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد”گفت : ماموران انتظامی پاسگاه چوپانان شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری در سه راهی اردکان به یک دستگاه پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۴۶ کیلو تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد .

فرمانده انتظامی شهرستان نائین در پایان اظهار داشت : برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در اولویت کاری پلیس می باشد و نیروی انتظامی اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا