پیشخوانحوادث پلیسعناوین اخبار

دستگیری ۱۲۰ مخل نظم و امنیت عمومی در پاتک شبانه پلیس تهران بزرگ

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران  از مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سردار حسین ساجدی با بیان اینکه برخورد با مخلان نظم عمومی از دغدغه های اصلی و مطالبات به حق شهروندان است اظهارکرد: در این راستا طی چند روز گذشته با شناسایی مناطق آلوده و پاتوق های اراذل و اوباش، ماموران اقدام به دستگیری ۱۲۰ شرور کردند که ۸۰ درصد آنها سابقه دار هستند.
وی با اشاره به اینکه این طرح ها از سری جدید عملیات های پلیس تهران بزرگ در سال جاری است بیان کرد: با هماهنگی مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی می شوند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه برخی از اوباش دستگیر شده که از شهر تهران متواری و حتی برای اینکه از خود ردی به جا نگذارند در خارج از کشور به سر می بردند ،تصریح کرد: پلیس پایتخت با اشراف اطلاعاتی تمامی فعالیت آنان را رصد کرده و پس از بازگشت به کشور و حضور در پاتوق ها اقدام به دستگیری آنها خواهد کرد.
به گفته وی، پلیس در اجرای طرح های خود به ۸۰ درصد از برنامه ها و اهداف پیش بینی شده خود نائل آمده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: پلیس با اجرای این طرح ها کماکان با مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون برخورد می کند و شهروندان می توانند از طریق سامانه ۱۱۰ و یا با مراجعه به نزدیکترین مرکز انتظامی پلیس پایتخت، شکایات و نظرات خود را ارائه دهند تا به آن رسیدگی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا