پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

از توقیف سوداگر مرگ تا دستگیری سارق خودرو

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،سرهنگ”جهانگیر کریمی” گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد محموله ای را از شرق کشور وارد استان اصفهان کند بررسی موضوع به طور ویژه در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران به یکی از ورودی های شهر اصفهان اعزام و کامیون کشنده فرد قاچاقچی را شناسایی کردند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این خودرو حامل بار قانونی یک دستگاه بیل مکانیکی بود افزود: در بازرسی دقیق از این خودرو مقدار ۲۸۴ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش و ۸۳۰ گرم تریاک که در اتاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان اظهار داشت: نیروی انتظامی با قاطعیت با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر مقابله می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

کشف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شامپوی قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از کشف یک محموله شامپوی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “احمد نیکبخت” گفت : ماموران انتظامی شهرستان مبارکه حین کنترل و نظارت بر خودروهای عبوری از محور “مبارکه-اصفهان” به یک دستگاه کامیون کشنده مایلر مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود:در بازرسی از این خودرو تعداد پنج هزار و ۱۳۶ عدد شامپوی خارجی قاچاق فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سرهنگ نیکبخت ادامه داد: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود در راستای مبارزه با کالای قاچاق را به کار گرفته و اجازه فعالیت به این مفسدان اقتصادی نخواهد داد.

تصادف موتورسیکلت ها یک کشته برجای گذاشت

در اثر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در محور “اصفهان-بهارستان” راکب ۴۱ ساله یکی از آنها جان خود را از دست داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس راه “اصفهان-شیراز” از برخورد دو دستگاه موتورسیکلت در محور “اصفهان-بهارستان” باخبر شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی راکب یکی از موتورسیکلت ها در دم جان خود را از دست داد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را حرکت خلاف جهت یکی از موتورسیکلت ها اعلام کرده اند.

اعتراف سارقان داخل خودرو به ۳۸۴ میلیون ریال سرقت

 رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو سارق حرفه ای داخل خودرو در جنوب شهر اصفهان و کشف چندین فقره سرقت داخل خودرو خبر داد.

سرهنگ “ستار خسروی ” گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در منطقه “جنوب” شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار  ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت

وی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند یک سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ خسروی بیان داشت: این سارق در بازجوئی های بعمل آمده به سرقت ۳۸۴ میلیون ریال اموال داخل خودرو با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری همدست سارق ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و هر دو متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان به شهروندان توصیه کرد: از رها کردن اموال با ارزش در داخل خودرو خودداری کنید، از پارک کردن خودرو در نقاط کم تردد و تاریک خودداری و وسایل شخصی(کیف،اسناد،مدارک) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو به ویژه در معرض دید نگذارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا