پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

ارائه خدمات ویژه اداره گذرنامه پلیس اصفهان به زائران اربعین

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ” جهانگیر کریمی”  اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی و شور و اشتیاق مردم استان ولایتمدار و شهید پرور استان اصفهان برای شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بهره گیری از ظرفیت انسانی و توانمندی اداری خود اقدام به ارائه خدمات ویژه و مضاعف به زائران اربعین می کند.

وی با بیان اینکه خدمات این اداره از ساعت ۷ صبح شروع می شود اظهار داشت: کارشناسان این اداره تا هر زمان که متقاضیان مراجعه نمایند آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به آنان خواهند بود.

سرهنگ کریمی عنوان داشت: در این اداره خدمات مختلف گذرنامه ای ایرانی شامل معرفی به دفاتر پلیس+۱۰ جهت صدور گذرنامه، چک کردن ممنوع الخروجی و رفع آن و صدور مجوز خروج ترانزیت انجام می شود.

این مقام مسئول در خصوص ارائه خدمات به اتباع خارجی نیز گفت: این خدمات شامل صدور گذرنامه، تمدید روادید و اقامت، روادید خروج و مراجعت اتباع خارجی و … می باشد.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه هم اکنون در این اداره به طور متوسط روزانه به یک هزار و ۶۰۰ نفر خدمات داده می شود اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش بینی می شود حجم مراجعه افراد برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی در روزهای آتی بیشتر شود ، در این زمینه پلیس نیز تمام سعی خود را می کند تا مراحل اعزام زائران با سرعت بیشتری انجام شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی عنوان داشت: به تمام کسانی که قصد دارند تا در این سفر معنوی شرکت نمایند توصیه می کنیم که انجام امورات ثبت نام ، اخذ گذرنامه و ویزا را به روزهای نزدیک اربعین حسینی موکول نکنند و با برنامه ریزی و آمادگی کامل و همراه داشتن مدارک و وسایل مورد نیاز عازم شوند و حتماً به توصیه ها و هشدارهای پلیس و مراجع قانونی دیگر توجه داشته باشند تا انشاء اله در طول سفر با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا