بازار‌های مالی ، بورس و بانکپیشخوانتحلیلتیتر دوعناوین اخبار

پیش بینی بازار سهام در هفته جاری

به نظر می رسد که بورس و بازار سرمایه هفته ای پر نوسان را در پیش رو داشته باشند .نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا احتمالآ باعث ایجاد جو احتیاط خریداران در بازار خواهد شد . موضوعی که می تواند منجر به بازاری شکننده، متعادل و بعضا منفی گردد. درگروه خودرویی در صورت بازگشایی نماد خساپا انتظار افزایش هیجانات دادوستدها را داریم. اما احتمالا قطعه سازها همچنان از اقبال بیشتری برخوردار باشند و برخی نمادها همانند ختراک، خنصیر، خگستر، خموتور و خریخت معاملات پرتقاضاتری را دنبال خواهد کرد.
با توجه به تداوم ابهامات در گروه های پالایشگاهی، روانکارها و گروه های شیمیایی، احتمالا همچنان دادوستدهای کم فروغ و عمدتا منفی را تجربه نمایند . در این بین عدم ثبات قیمت های جهانی نفت ناشی از عدم هماهنگی بین اعضای اوپک در راستای اتخاذ تصمیم فریز نفتی، مزید بر علت خواهد بود. علیرغم موارد مذکور برخی نمادها به دلیل رشد جهانی قیمت محصولات متانول و اوره همانند شفن، زاگرس، شپدیس، خراسان، کرمانشا می توانند در کانون توجه فعالین بازار قرار داشته باشند. احتمالا این هفته نیز گروه های فلزی و معدنی و بخصوص گروه های زغال سنگی و سنگ آهنی و نمادهایی همانند کشرق، کاما، فخوز و کگل دادوستدهای پرتقاضا و مثبتی را تجربه خواهند کرد.
به نظر می رسد گروه های غذایی، آی تی، سیمانی و قندی در هفته آتی همچنان بر مدار رشد قرار داشته باشند که در این بین برخی نمادها همانند غمینو، غمارگ، غفارس، اپرداز، آپ، سپاها، سیلام، سهرمز، قزوین، قشهد و قمرو از اقبال بیشتری برخوردار خواهند بود.

تذکر :این نوشته نظر نویسنده است و هیچ توصیه ای برای خرید و فروش سهام نیست و بدیهی است که مسئولیت خرید و فروش سهام فقط به عهده معامله گران است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا