پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

از دستگیری سارقان طلاهای کهنسالان تا دستگیری داروهای غیر مجاز در فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،سرهنگ “مهدی پورغلامحسین” گفت : در پی دریافت چندین شکایت مبنی بر اینکه دو سارق با اعمال زور و خشونت به منازل افراد کهنسال و ناتوان ورود پیدا کرده و طلاهای آنها را سرقت می کردند بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه این سارقان منازل افراد کهنسال را از قبل شناسایی و در یک فرصت مناسبت وارد می شدند ادامه داد: ماموران با انجام یکسری کارهای تخصی موفق شدند هر دو سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

وی افزود:این سارقان در بازجوئی های بعمل آمده هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شدند به سرقت طلاهای افراد کهنسال به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و هر دو متهم جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان به شهروندان توصیه کرد: منازل خود را به تجهیزات پیشگیری از سرقت مانند قفل های مناسبت ، درب ضدسرقت، دزدگیر و دیگر تجهیزات ایمنی مجهز کنید، در صورت مشاهده افراد ناشناس و غریبه در محل زندگیتان بلافاصله با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهید، در نظر داشته باشید افراد کم توان و کهنسال بیشتر درمعرض خطر هستند که می بایست از آنان حمایت شود و از تنها گذاشتن آنان بپرهیزید و وجوه نقد و اموال با ارزش خود را در گاو صندوق یا دیگر محل های مطمئن نگهداری کنید .

توقیف محموله ۳ میلیارد ریالی قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضااز کشف یک محموله لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ “حمید امیرخانی”گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بودمشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک محموله لوازم آشپزخانه فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی افزود: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله کشف شده را سه میلیارد ریال اعلام کرده اند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا برخورد قانونی خواهد کرد.

واژگونی سواری پراید ۲ کشته و یک مجروح برجای گذاشت

 در اثر واژگون شدن یک دستگاه سواری پراید در محور “نجف آباد-علویجه” دو نفر فوت و یک نفر به شدت مجروح شد.

سرهنگ “حسین پور قیصری” رئیس پلیس راه پلیس اصفهان  گفت : ماموران پلیس راه “نجف آباد-اصفهان” روز گذشته از واژگون شدن یک دستگاه سواری پراید در محور علویجه باخبر شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی دو نفر از سرنشینان خودرو فوت و یک نفر به شدت مجروح که به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ پورقیصری بیان داشت : کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توجه به جلو اعلام کرده اند.

دستگیری فروشنده داروهای غیر مجاز در فضای مجازی

فردی که اقدام به تبلیغ و فروش داروهای غیر مجاز از طریق یکی از شبکه های اجتماعی می کرد توسط ماموران پلیس فتای اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات اصفهان افزود : در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا و شناسایی سایتی مبنی بر فروش داروهای غیر مجاز بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت: با انجام اقدامات تخصصی عامل ایجاد کننده این سایت شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شد.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی از مخفیگاه متهم بازرسی بعمل آمد که یک محموله داروی غیر مجاز کشف شد.

سرهنگ مرتضوی بیان داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس فتای اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: فروش داروهای مجاز از طریق فضای مجازی همانند فضای حقیقی بوده و نیاز به اخذ مجوز از وزارت  بهداشت،درمان و آموزش پزشکی دارد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا