پیشخوانعناوین اخبار

۳۶ صندوق قرض الحسنه کمیته امداد در کشور ایجاد می شود

 به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از کمیته امداد امام خمینی، علی نورمحمدی با اشاره به روند رو به رشد میزان سپرده گذاری خیران در این صندوق گفت: ۳۶ شعبه صندوق قرض الحسنه با انجام مراحل قانونی و مجوز بانک مرکزی در استانهای سراسر کشور امسال افتتاح خواهد شد.
وی با دعوت از مردم خیر و نیکوکار برای افتتاح حساب سپرده در صندوق قرض الحسنه امداد، گفت: ارائه تسهیلات در این صندوق به صورت قرض الحسنه و با حداقل کارمزد به متقاضیان پرداخت می شود، تاکنون روزانه هزار فقره تسهیلات به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.
صندوق قرض الحسنه امداد در استانهای خراسان رضوی، ایلام امروز (یکشنبه) و در استانهای مازندران و یزد روز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه سال جاری افتتاح می شود .
وی با اشاره به افتتاح چهار شعبه صندوق قرض الحسنه امداد در ماه جاری گفت: این صندوق با رویکرد جلب مشارکت و جذب سپرده و کمک های مردمی و کاهش بورکراسی اداری درمراجعه مددجویان و نیازمندان به بانک ها برای دریافت وام راه اندازی شده است.
نورمحمدی با بیان اینکه سپرده گذاری بیش از هزار و ۲۰۰نفر از خیران و نیکوکاران کشورمان به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در صندوق قرض الحسنه امداد ثبت شده است، گفت : هزار میلیارد ریال سرمایه اولیه کمیته امداد برای راه اندازی این صندوق بوده است.
وی در ارتباط با وضعیت سپرده گذاری خیران بیان کرد : خیران استانهای گلستان، فارس و خراسان شمالی تا کنون بیشترین سهم را در سپرده گذاری صندوق قرض الحسنه داشته اند .
مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد با بیان اینکه تاکنون ۲۱ استان دارای صندوق قرض الحسنه شده اند، یادآور شد: تاکنون این صندوق در استان های تهران ، همدان، قم، گلستان ،خراسان شمالی ، کهگیلویه و بویر احمد ، مرکزی ، لرستان ، زنجان ، فارس ، گیلان ، بوشهر و چهار محال بختیاری، سمنان، خوزستان و شعبه مرکزی در تهران و سیستان و بلوچستان افتتاح شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا