پیشخوانعناوین اخبار

توضیح نیروی انتظامی در مورد انتشار فیلم برخورد پلیس راهور با راننده خاطی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از دفتر سخنگوی ناجا، چند روزی است که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کلیپی منتشر شده است که در آن چند تن از عوامل راهنمایی و رانندگی در یک پمپ بنزین مبادرت به برخورد نامتعارف با راننده یک خودروی خاطی کرده اند.
پلیس بلافاصله پس از آگاهی از انتشار این کلیپ، شماری از کارشناسان خود را مأمور رسیدگی به ابعاد و زوایای آن کرد؛ نتیجه بررسی کارشناسان آشکار ساخت که متاسفانه این حادثه در یکی از شهرهای مرکزی کشور رخ داده است.
فارغ از اینکه محرک آغاز این رخداد ناگوار، شرب خمر، فقدان تعادل روانی و رفتارهای پرخطر و ناهنجار راننده خودرو و توجه نکردن به فرمان ایست ماموران بوده است، اما رفتار غیرمتعارف ماموران نیز به طور کلی مغایر قانون و قواعد انضباطی و رویه همیشگی ناجا بوده است.
بر اساس این گزارش، پلیس بی درنگ به برخورد انضباطی شدید با ۲ سرباز وظیفه و همچنین مامور پلیسی مبادرت کرده که نظاره گر صحنه بوده است و آنان تا مشخص شدن تکلیف نهایی تنزل درجه و به انتظار خدمت درآمدند.
دفتر سخنگوی نیروی انتظامی تصریح کرده است که پلیس نه تنها هرگز چنین برخوردهایی را بر نمی تابد بلکه آن را اقدامی انزجار آمیز، نامتعارف، خلاف ارزش های اخلاقی و استانداردهای رفتاری و مدیریتی خود دانسته و موظف به پیشگیری از تکرار چنین حوادثی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا