پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعه

مروری بر خبر های روز پلیس در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان ،سرهنگ ” مهدی پورغلامحسین” فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار میلگرد و ضرب و شتم راننده آن بررسی و رسیدگی به موضوع در الویت کاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه سارقان ، خودرو و محموله آن را به یکی از استان های شمالی کشور انتقال داده بودند ادامه داد: ماموران با انجام یکسری کارها محل اختفای کامیون وبار آن را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی به آنجا اعزام شدند.

سرهنگ پور غلامحسین بیان داشت: ماموران در یک عملیات سنجیده و ضربتی وارد عمل شدند و کامیون و محموله آن را قبل از هر گونه دخل و تصرف کشف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت : در این عملیات تعداد ۱۰ نفر از سارقان محموله جاده ای دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی هرگز اجازه فعالیت و جولان به سارقان ، اراذل و اوباش ، زورگیران و دیگر مخلان نظم و امنیت جامعه نخواهد داد و با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

**دستگیری سارق دوربین های مداربسته در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان از دستگیری سارق دوربین های مدار بسته که تعداد هفت دوربین را سرقت کرده بود خبر داد.

سرهنگ “حسن یاردوستی” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوربین های مداربسته در سطح شهر اصفهان ،بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی تشکیل و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در بازجوئی های بعمل آمده به سرقت هفت دوربین مداربسته اعتراف کرد.

سرهنگ یاردوستی در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی از مردم خواست : هر گونه اخبار و موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.

**عدم توجه به جلو ۸ مصدوم برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک وانت نیسان در آزاد راه “اصفهان- تهران” و مصدوم شدن هشت نفر خبر داد.

سرهنگ “حسین پور قیصری” گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک وانت نیسان در آزاد راه “اصفهان – تهران” بلافاصله عوامل امدادی و ماموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود:متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی هفت نفر از سرنشیان اتوبوس و یک سرنشین وانت نیسان مجروح شدند.

سرهنگ پور قیصری در ادامه گفت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را عدم توجه راننده اتوبوس به جلو اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان در پایان اظهار داشت : کلیه رانندگان وسایل نقلیه عمومی موظف هستند هنگام رانندگی توجه کامل به جلو و اطراف داشته باشند و کلیه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث جاده ای نباشیم .

**جاساز ۳ میلیارد ریال پوشاک قاچاق در سقف اتوبوس مسافربری

 ماموران پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور”اصفهان-شهرکرد” یک محموله پوشاک قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال را کشف کردند.

سرهنگ “حسن نیکبخت” فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت:در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان کالا ، ماموران پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان جهت بازرسی خودروهای عبوری به محور “اصفهان-شهرکرد” اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و جهت بازرسی این خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ نیکبخت بیان داشت:در بازرسی از این خودرو یک  محموله  انوع پوشاک فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی که در سقف اتوبوس جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: ارزش این محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال اعلام شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان با اشاره به دستگیری چهار قاچاقچی و تحویل آنها به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین کارپلیس برخورد با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه می باشد که نیروی انتظامی در این خصوص با قاطعیت با این مفسدان اقتصادی برخورد می کند.

**کشف بیش از۸ میلیارد ریال پارچه قاچاق در نائین

یک محموله پارچه قاچاق به ارزش هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط ماموران انتظامی ایستگاه شهید شرافت شهرستان نائین کشف و توقیف شد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد” فرمانده انتظامی شهرستان نائین گفت : ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد:در بازرسی از این خودرو یک محموله پارچه فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سرهنگ صادق کاظم زاد بیان داشت : کارشناسان مربوطه ارزش این محموله کشف شده را هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین در پایان با اشاره به دستگیری راننده و تحویل وی به مراجع قضائی از مردم خواست : هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص کالای قاچاق را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا