تیتر دوعناوین اخبار

هشتم اسفند هیچ مدرسه ای تعطیل نیست

وزیرآموزش و پرورش اظهار کرد: هیچ مدرسه ای در روز پس از انتخابات تعطیل نیست و مدارس به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ، علی اصغر فانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر حضور حداکثری معلمان در انتخابات هفتم اسفند افزود: همان گونه که پیشتر نیز اعلام شده بود هیچ مدرسه ای در روز پس از انتخابات تعطیل نیست و مدارس به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش پیش تر اعلام کرده بود که در روز هشتم اسفند (فردای روز انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی) هیچ مدرسه ای در هیچ دوره تحصیلی تعطیل نیست.
علیرضا جدایی در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر تعطیلی مدارس حوزه رای گیری در روز هشتم اسفند برای شمارش آرای انتخابات افزود: روز هشتم اسفندماه هیچ مدرسه ای در تهران و سایر نقاط کشور درهیچ دوره ای به دلیل برگزاری انتخابات و یا شمارش آرا تعطیل نیست.
وی افزود: در این روز مدارس باز هستند و به فعالیت های آموزشی و تربیتی خود به روال عادی می پردازند.
جدایی درباره مدارس مجری انتخابات به ویژه در شهر تهران که ممکن است به دلیل کثرت رای دهندگان ، کار شمارش آرا در آنها به طول انجامد بیان کرد: کار شمارش آرا و بستن صندوق های رای در مدارس مجری انتخابات در شهر تهران باید به گونه ای باشد که هیچ گونه وقفه ای در فعالیت آموزشی این مدارس ایجاد نکند و بنابراین در این روز هیچ مدرسه ای در شهر تهران نیز تعطیل نخواهد بود.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه هفتم اسفندماه همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا