شهر و جامعهعناوین اخبار

قطار افتتاحیه های شهرداری اصفهان درسی و هشتمین برنامه افتتاحیه های شهرداری اصفهان ،به منطقه ۱۲رسید

مهدی جمالی‌نژاد ،ظهر دوشنبه در سی و هشتمین هفته از طرح «هر هفته با چند افتتاح» در قالب آئین بهره برداری از ساختمان جدید شهرداری منطقه ۱۲و کلنگ زنی بوستان جنگلی شهرک مهدیه با بیان اینکه هر هفته در شهر اصفهان بر اساس وعده‌ای که به شهروندان داده‌ایم ،چند پروژه افتتاح ویا  کلنگ‌زنی می شود ،گفت : در هفته گذشته نیز ساختمان حقوقی شهرداری اصفهان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در هیچ‌ کجای کشور مانند اصفهان ،هر هفته چند افتتاح و یا گلنک زنی ،نداریم گفت : اکثر کلانشهرهای کشور صرفاً رویکرد تمام کردن پروژه‌های نیمه تمام را دارند و این در حالی است که در شهرداری اصفهان علاوه بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام ،کلنگ زنی پروژه های جدید نیز در دستور کار است .

شهردار اصفهان افزود: امروز دو پروژه فضای سبز در مناطق کمتر برخوردار اصفهان افتتاح شد که خوشبختانه سرانه فضای سبز در منطقه ۱۲ به عنوان یکی از مناطق کمتر برخوردار از استانداردهای معمول بالاتر رفته و این نشان‌دهنده توزیع عادلانه خدمات شهرداری اصفهان است.

 وی افتتاح ساختمان جدید شهرداری را محرک توسعه در خیابان بهارستان دانست و گفت : از این رو با راه‌اندازی بزرگ‌ترین پردیس سینمایی در کنار این ساختمان نیز شاهد توسعه پایدار خوبی در منطقه خواهیم بود.

جمالی‌نژاد ادامه داد: کلنگ پردیس بزرگ اصفهان نیز تا پایان سال جاری به زمین می‌خورد.

وی اضافه کرد : کلنگ‌زنی پروژه پردیس بزرگ اصفهان نیز در منطقه ۱۲ تا چند ماه‌ آینده اجرا خواهد شد؛ پروژه پردیس مجموعه‌ای از سرانه‌های فضای سبز، ورزشی، فرهنگی و هنری را در بر خواهد داشت.

وی اضلفه کرد: مساحت پروژه پردیس بزرگ اصفهان بالغ بر ۴ هزار و ۴۰۰ مترمربع است که با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و پیام ساخت چنین پروژه‌ای در منطقه ۱۲ ایجاد محرک‌های توسعه در مناطق کمتر برخوردار است.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید شهرداری اصفهان در مساحت چهار هزار  متر مربعی و در بازه زمانی ۱۵ ماهه به بهره‌برداری رسیده است، افزود: در محلاتی  همچون مارچین و امیر عرب است که جزء محلات کمتر برخوردار است ، شهرداری سعی دارد  محرک‌های توسعه را ایجاد کند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا