پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

۱۹۷ سریع ترین راه برای انتقال خواسته های مردم به مسئولان ناجا  است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران وبه نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ، سردار” عبدالرضا آقاخانی” در حاشیه جلسه ملاقات مردمی در دفتر نظارت همگانی فرماندهی انتظامی استان گفت: سامانه ۱۹۷ یک پل ارتباطی بسیار خوب بین مردم و فرماندهان ناجا است چرا که از این طریق می توانند از وضعیت خوب و بد یگان های زیر مجموعه خود مطلع شده و به ارزیابی آنها بپردازند.

وی با بیان اینکه سرعت انتقال خواسته های مردمی در سامانه ۱۹۷ از دیگر راه های ارتباطی بیشتر است بیان داشت: در این سامانه بدون واسطه مردم با بالاترین رده نیروی انتظامی استان ملاقات می کنند و خواسته ها و مشکلات خود را بیان می کنند که این کار باعث دلگرمی آنان می شود.

این مقام مسئول عنوان داشت: سامانه ۱۹۷ یک غنیمت بزرگ هم برای مردم و هم برای مسئولان نیروی انتظامی است و به همین خاطر ناجا توجه ویژه و خاصی به تقویت و گسترش این سامانه دارد.

سردار آقاخانی با بیان اینکه خیلی از موضوعاتی که در این جلسات مطرح می شود در حوزه ماموریت های نیروی انتظامی نیستند گفت: با این وجود ما سعی می کنیم این افراد را راهنمایی کرده و به دستگاه مربوطه ارجاع دهیم و وقتی فرد مراجعه کننده می بیند که با روی باز و گشاده مسئله را برایش توضیح می دهیم خودش قانع می شود و با رضایت این مکان را ترک می کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان برخورد خوب و منطقی با مردم توسط نیروهای انتظامی را یک اصل کلی در تمامی یگان های این فرماندهی عنوان کرد و اظهار داشت: دفتر نظارت همگانی نیروی انتظامی امروز به یک پناهگاه و سنگ صبور مردم تبدیل شده و مردم هر مشکلی که داشته باشند به این مکان مراجعه می کنند و البته مسئولان نیروی انتظامی هم با رویی باز به مشکلات آنان گوش می دهند و بهترین راهنمایی را در اختیارشان قرار می دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارتباط مردم با مسئولان ناجا در سامانه ۱۹۷ باعث سرعت بخشیدن ،خدمت رسانی پلیس به مردم شده است اظهار داشت: بسیاری از موضوعاتی که مردم در این ارتباط ها مطرح می کنند و ما پیگیری می کنیم باعث اصلاح روش کار و بهبود در ماموریت ها و حتی اجرای عملیات ها و دستگیری مجرمان و خلافکاران شده است که از این نظر سامانه ۱۹۷ توانسته به ما کمک بسیار زیادی کند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا