پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

نمایش دستاوردهای تحقیقاتی گاز خراسان رضوی در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید ایمان پیش در باره برگزاری این نمایشگاه گفت: هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی با حضور  بیش از ۵۰۰ سازمان، نهاد و شرکت دانش بنیان و با هدف ارائه گزارش عملکرد این مراکز و ایجاد بستر مناسب تکریم پژوهشگران و نخبگان عرصه علم و فناوری برگزار می شود.

ریس امور پژوهش و فناوری گاز خراسان رضوی افزود: حضور شرکت گاز خراسان رضوی و نمایش دستاوردهای پژوهشی این شرکت، مسئولین و عامه مردم را در جریان فعالیتهای گسترده تحقیقاتی-پژوهشی این شرکت  قرار خواهد داد.

به گفته پیش بین، امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه آزاد مشهد، رونمایی از کتاب “پرتونگاری‌ صنعتی و نرم افزار علمی کاربردی آن”، برگزاری سمینار آموزشی با موضوع “بهینه‌کاوری مدیریت دانش در شرکت گاز خراسان رضوی” و حضور و گفتگو با کارشناسان مجرب دانشگاهی از مهمترین ویژه برنامه های گاز خراسان رضوی در این نمایشگاه خواهد بود.

گفتنی است؛ شرکت گاز استان خراسان رضوی در سال‌های گذشته نیز بیش از ۷۰ عنوان پروژه پژوهشی در حوزه فنی، مهندسی و منابع انسانی با هدف افزایش بهره‌وری، رفع تنگناهای سازمانی و بهینه سازی مصرف انرژی اجرا کرده است.

هفدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی، ۱۴ الی ۱۷ آذر ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ در محل دایمی نمایشگاه بین المللی مشهد برپا خواهد شد.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا