عناوین اخبار

بازگشت سرخپوشان به صدر/ پدیده ۱ – پرسپولیس ۲

،در آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم مدعی پرسپولیس در ورزشگاه ثامن مشهد به میهمانی پدیده رفت و در پایان به برتری ارزشمند دو بر یک رسید تا با پیروزی در این دیدار خارج از خانه، دوباره صدرنشین شود.

این دیدار قرار بود عصر جمعه برگزار شود که به دلیل بارش برف سنگین به امروز (شنبه) موکول شد.
«موعود بنیادی فر» قضاوت دیدار امروز که در حضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد را برعهده داشت.
شاگردان «برانکو ایونکوویچ» با کسب این پیروزی ۲۹ امتیازی شدند تا صدرنشین مطلق لیگ برتر باشند و پدیده نیز ۱۵ امتیازی باقی ماند.
در دقیقه ۲۰، ارسال «رامین رضائیان» در دهانه دروازه پدیده به «مهدی طارمی» رسید تا این مهاجم گل نخست بازی را برای پرسپولیس به ثمر رسانده و به ناکامی هفته های اخیر خود در امر گلزنی پایان دهد.
بازیکنان پدیده که نمی خواستند این دیدار را دست خالی ترک کنند برای جبران گل خورده تلاش زیادی را انجام دادند و در دقیقه ۲۵ «محسن یوسفی» با حرکت پا به توپ و از پیش روی برداشتن مدافعان پرسپولیس، گل تساوی را به زیبایی به ثمر رساند.
در دقیقه ۳۴، «وحید امیری» با حرکت از جناح چپ، توپ خوبی را روی دروازه پدیده ارسال کرد که «ولادمیر پریموف» نتوانست گل زنی کند.
در نهایت نیمه نخست با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.
در آغاز نیمه دوم، ارسال «رامین رضائیان» با اشتباه مدافع پدیده مشهد مواجه شد و به دیرک دروازه میزبان برخورد کرد و در برگشت نیز «شهاب گردان» با واکنشی تماشایی مانع از باز شدن دروازه پدیده برای بار دوم شد.
در ادامه بازیکنان پدیده که از انگیزه بالایی برخوردار بودند با حرکت از جناحین، چند فرصت مناسب گلزنی ایجاد کردند.
در دقیقه ۶۵، ضربه تماشایی «مهدی طارمی» با واکنش خوب «شهاب گردان» روبرو شد تا پرسپولیس از رسیدن به گل دوم محروم شود.
در دقیقه ۹۲، پرسپولیس صاحب ضربه کرنر شد که ارسال «احمد نورالهی» به «وحید امیری» رسید تا این بازیکن با ضربه سر گل دوم را به ثمر رسانده و پرسپولیس را به سه امتیاز طلایی برساند.
**ترکیب پدیده:
شهاب گردان، رضا ناصحی، وارازدات هارویان، عبدالله حسینی، حسن جعفری، معین عباسیان، میلاد کمندانی(سوبا دیارا)، محسن یوسفی(رضا حقیقی)، مهرداد کفشگری، کریم احمدی و یونس شاکری
ترکیب پرسپولیس:
بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، رامین رضاییان، محسن مسلمان، وحید امیری، مهدی طارمی و ولادیمیر پریموف(علی علیپور)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا