شهر و جامعهعناوین اخبار

هجرت آیت الله العظمی مظاهری تمدن ساز، اندیشه آفرین و فرهنگ ساز بود

به گزارش سرمایه گستران ، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی صبح امروز در نشست خبری کنگره نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری، که در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد، ولایت پذیری آیت الله مظاهری را الگویی برای طلاب معرفی کرد و گفت: این مرجع تقلید با اشاره مقام معظم رهبری به اصفهان مهاجرت کردند و این نشان از ولایت پذیری ایشان است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: آیت الله العظمی مظاهری حوزه علمیه اصفهان را متحول کردند و امیدوارم که بتوانیم  با حضور علما و اندیشمندان راه ایشان را ادامه دهیم.
وی افزود: هجرت استاد از  قم بی شک کار سختی بود اما ایشان به تبعیت از دستور رهبر انقلاب از جایگاه مرجعیت قم و تدریس در حوزه علمیه قم چشم پوشی کردند .
حجت الاسلام قطبی با بیان اینکه حضور این مرجع تقلید در ساخت آینده تمدن اصفهان بسیار سازنده خواهد بود، افزود: هجرت آیت الله العظمی مظاهری ،تمدن ساز، اندیشه ساز و فرهنگ ساز بود. حضور ایشان در استان اصفهان مرهون اخلاق و بلند همتی ایشان، عنایت رهبری و ظرفیت اصفهان است.
وی خاطر نشان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی سعی کرده در کنگره نکوداشت آیت الله العظمی مظاهری، در تدوین و نشر آثار مشارکت خوبی داشته باشد. در همین راستا در حوزه های علمیه استان پیش نشست هایی برای شرح عظمت این عالم برگزار شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا