شهر و جامعهعناوین اخبارمسکن و عمران

طرح تفصیلی شهر فریدونشهر در استان اصفهان به تصویب رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، در جلسه کمیسیون ماده ۵ این هفته ی استان که در خصوص شهر خمینی شهر برگزار شد ۲۶ مورد از موارد دستور کار درخصوص تغییر کاربری ها، حذف گذر، جابجایی گذر، افزایش سطح اشغال و دیگر موارد بحث و تبادل نظر وسپس به تایید رسید .

در ادامه، در جلسه بررسی طرح تفصیلی شهر فریدونشهر که به ریاست محمدعلی طرفه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضورحجت ا… غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان و دیگر اعضاء تشکیل شد کلیات طرح تفصیلی شهر فریدونشهر به تصویب رسید .

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهر فریدونشهربه لحاظ جذب گردشگران در این منطقه افزود: شهرستان فریدونشهر ظرفیت های خوبی به لحاظ جذب گردشگران داخلی وخارجی دارد که نیاز است در اینخصوص مطالعات بیشتر و بهتری انجام پذیرد .

وی متذکر شد: دسترسی های لازم جهت مناطق گردشگری مشخص و از اطلاعات موجود استفاده و ضمن تهیه بازار محلی ، برای این شهرستان به صورت ویژه طرح ارائه گردد .

گفتنی است شهرستان فریدونشهر در غرب استان اصفهان و به عنوان بام ایران زمین شناخته شده که مساحت محدوده آن ۵۴۱ هکتار و جمعیت ساکن، بیش از ۱۵ هزار نفر برای افق طرح پیش بینی شده است .

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا