شهر و جامعهعناوین اخبار

بیمارستان ۱۷۴  تخت خوابی خمینی شهر با ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه آماده تحویل است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه وشهرسازی ومدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی وعمومی به همراه  حجت ا… غلامی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان و سید جواد ابطحی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان خمینی شهر از بیمارستان منظریه بازدید کرد.

 علیزاده در حاشیه بازدید از بخشهای مختلف این بیمارستان گفت: بیمارستان ۱۷۴ تخت خوابی خمینی شهر با ۹۹ درصد و به عنوان یک بیمارستان جنرال آماده تحویل به وزارت بهداشت می باشد .

وی اظهار داشت: این بیمارستان با چهار بخش تخصصی داخلی، جراحی، زنان وزایمان و کودکان ونوزادان و با ۸ اتاق عمل و داشتن بخشهای مراقبت ویژه و با ۱۸ تخت اورژانس طراحی وساخته شده که آماده تجهیز توسط وزارت بهداشت می باشد .

معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به داشتن کلیه امکانات در این بیمارستان در ادامه بیان داشت: بیمارستان منظریه با توجه به اینکه اسکلت ساخت آن مربوط به سال ۷۰ بوده و جزو نسل قدیم بیمارستانها محسوب می شده لذا با اضافه نمودن بخشهای مختلف و با توسعه آن توانسته ایم آن را با نگاه جدید و مطابق با تکنولوژی روز بسازیم وتحویل دهیم

وی در پاسخ به مشکلات و معایب مطرح شده توسط وزارت بهداشت گفت: موارد ذکر شده در قالب درخواست های جدیدی است که مطرح می شود و به لحاظ اینکه اسکلت ساختمان مربوط به سالهای گذشته بوده با این حال ما سعی کردیم با توسعه بخشهای بیمارستان تمامی موارد را در آن لحاظ و پیاده کنیم .

وی تصریح کرد: افتتاح و بهره‌برداری از بیمارستان ۱۷۴ تخت خوابی منظریه خمینی‌شهر بستگی به تجهیز و تأمین نیروی انسانی توسط وزارت بهداشت و درمان دارد و وزارت راه و شهرسازی آماده تحویل نهائی آن به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی‌شهر است.

 علیزاده در پایان اظهار داشت: ساخت این بیمارستان با نگاه و تکنولوژی جدید و با ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه ساخته شده و تلاش گردیده تا رضایت مردم فراهم و مردم پس از سالها انتظار شاهد ساخت بیمارستانی با کیفیت و تکنولوِژی جدید باشند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا