شهر و جامعهعناوین اخبار

ازت حماسه ۹ دی تابرگزاری یادواره شهدای روحانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ولی اله روان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن روز حماسه ۹ دی ویژه برنامه ای به همین مناسبت در جوار حرم مطهر امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این ویژه برنامه شب پنجشنبه ۹ دی ماه و پس از اقامه نماز مغرب و عشا و همراه با سخنرانی آیت ا… محمد جواد فاضل لنکرانی در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: همچنین پس از این برنامه نیز حرم مطهر این امامزاده واجب التکریم غبار روبی و عطر افشانی می شود.

همایش بزرگ میثاق با ولایت در خمینی شهر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: به مناسبت ایام ا… ۹ دی همایش بزرگ میثاق با ولایت در جوار امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی قربانی اظهار داشت: همایش بزرگ میثاق با ولایت به مناسبت ایام ا… ۹ دی در جوار امامزاده سید محمد(ع) خمینی شهر برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: سخنران این همایش بزرگ نیز حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده محترم ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) می باشد که در ادامه نیز محمد علی ملاکریمی با نوای گرم خود دعای کمیل را قرائت می کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر ادامه داد: این همایش در شب پنجشنبه ۹ دی ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار می شود.

یادواره شهدای کرکوند برگزار می شود

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه گفت: همزمان با یوم ا… ۹ دی یادواره شهدای کرکوند در جوار حرم مطهر امامزاده حلیمه خاتون(س) شهر کرکوند برگزار می شود.

علی مبشری اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن روز حماسه ۹ دی و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس یادواره شهدای کرکوند در جوار حرم مطهر امامزاده حلیمه خاتون(س) شهر کرکوند برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این برنامه شب پنجشنبه ۹ دی ماه پس ازاقامه نماز مغرب و عشا و با همکاری شهرداری و شورای شهر کرکوند، دفتر امام جمعه کرکوند، ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرکوند و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مبارکه در جوار حرم مطهر این امامزاده برگزار می شود.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان مبارکه در ادامه گفت: نسب این امامزاده بزرگوار بنا به اعتقاد بزرگان و معتمدین محل به حضرت امام موسی کاظم (علیه السلام) می رسد و آستانه امامزاده حلیمه خاتون (علیها السلام) در شهرستان مبارکه، شهر کرکوند، خیابان امامزاده حلیمه خاتون (علیها السلام) واقع شده است.

یادواره شهدای روحانی و طلاب شهرستان برخوار برگزار شد

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار گفت: حرم مطهر امامزاده سید الکریم(ع) دولت آباد میزبان یادواره شهدای روحانی و طلاب شهرستان برخوار بود.

بر پایه این گزارش ،، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاظلی اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن حماسه ۹ دی حرم مطهر امامزاده سید الکریم(ع) دولت آباد میزبان یادواره شهدای روحانی و طلاب شهرستان برخوار بود.

وی در ادامه افزود: این مراسم شب سه شنبه ۷ دی ماه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار دولت آباد، خانواده های معزز شهدا و جمعی از مسئولان شهرستان در جوار حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر برگزار شد.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار ادامه داد: در این همایش حجت الاسلام و المسلمین طیبی فرمانده تیپ امام صادق(ع) قم نیز به ایراد سخن پرداخت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا