شهر و جامعهعناوین اخبار

یک روز متفاوت؛ شکوه ملت و وطن را در فضایی انقلابی به تصویر کشید

این نمایش متفاوت و رنگارنگ با نام یک روز متفاوت، لحظات پرشکوه و نورانی از روزهای سرنوشت‌ساز یک ملت را به تصویر کشید.
وقتی به دیوارهای حسینیه نگاه می‌کنید، تصاویر و نورها را با نورافکن و صفحه­های نمایش بزرگ به چشم می­بینید… تصاویر از لحظه­های غرورآفرین انقلاب، جنگ هشت ساله ایران و عراق، حوادث روز جهان اسلام و حضور مردان غیور و ایثارگر ایران‌زمین سخن می‌گوید.
بخش­های بسیاری از سخنان مقام معظم رهبری به مردم شریف ایران نمایی چند سویه به این نمایش داده است، به‌خصوص آن لحظاتی که سربازان گمنام با پرچم و پیشانی­بندهای مذهبی روی صحنه می­آیند و حمایت خود را به وطن و ولی‌فقیه و رهبرشان اعلام می­کنند.
مجری سخن‌دان این نمایش، محمدامین صادقی با اشاره به هفته بصیرت انقلابی، و میثاق با ولایت و با توجه به نزدیکی این روز با حماسه­ ۹دی اجرای این برنامه نمایشی را به عهده داشت.
اجرای میلاد هارونی و استقبال مردم از این اجرا
صادقی پس از بخش اجرایی برنامه‌اش از میلاد هارونی خواننده متعهد و بسیجی خواست تا در بخش بعدی برنامه حضور پیدا کند. میلاد هارونی دو قطعه از آهنگ‌های انقلابی و ملی خود را به روی صحنه آورد، که یکی از این آهنگ­ها بیعت با سردار بزرگ وطن و عرصه ملی کشورمان سردار قاسم سلیمانی بود و مورد استقبال و تشویق تماشاچیان نیز قرار گرفت.
نورپردازی­ها، رقص نورهای متعدد، آتش‌بازی و صدای شفاف و بلند مشابه صدای دالبی و سینمایی فضای برنامه را فضایی متفاوت و حماسی کرده است.
مسابقه بزرگ پیامکی میثاق با ولایت
مسابقه پیامکی بزرگ میثاق با ولایت بخش میانی این برنامه بود که صادقی مجری برنامه پس از تکرار و اشاره­های متعدد به هدف آرمانی این شعار یک‌بار دیگر میلادهارونی را به اجرای برنامه‌ای دیگر دعوت کرد. هارونی بازهم بازنده کردن آرمان‌های اسلامی و مذهبی وطن در برابر ظلم و استکبار جهانی ترانه­هایی ملی و وطنی اجرا کرد که این بار نیز همچون گذشته مورد استقبال بیش‌ازحد تماشاچیان قرار گرفت.
حضور بسیجیان در حاشیه اجرای برنامه
بخشی جالب و دیدنی از نمایش یک روز متفاوت حضور بسیجیان سلحشور و دلاور بود که در میان آتش و نور با تکه­های ساخته‌شده از بخش­های مختلف نقشه­ی ایران‌زمین، وطن را درصحنه‌ای زیبا و رنگارنگ همچون پازل بازسازی کردند.
گروه فرهنگی و هنری آفاق هم اجرای ترانه­ای به نام حرم را به عهده داشت که این آهنگ با حضور نوجوانان متعهد و انقلابی روی صحنه نمایش رفت.
یک روز متفاوت بخشی کوتاه و ناچیز از تاریخ و حماسه­های پرشکوه دلاوران و قهرمانان ایران‌زمین است. هرچند نمایش تلاش خود را کرده تا با توجه به سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب و تصاویر رشادت­های رزمندگان اسلام همراه با بازی نور و آتش، صدا و تصویر و حضور بازیگرانش فضایی حماسی و درخور تماشاچیان ارائه دهد.
نمایش یک روز متفاوت از ۷ تا ۹ دی با همکاری سازمان فرهنگی تفریحی و بسیج شهرداری اصفهان، ناحیه مقاومت امام صادق(ع) در حسینیه عاشقان ثارالهدر خیابان پاسداران برای تماشای مردم متعهد و انقلابی اصفهان به روی صحنه رفت
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا