شهر و جامعه

استفاده از ظرفیت‌های ورزشی شهرداری برای ارتقا کشتی در استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد در دیدار با رسول خادم که عضو شورای اسلامی شهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و رئیس سازمان ورزش شهرداری نیز حضور داشتند، اظهار کرد: خوشحالیم که اصفهان این روزها میزبان اردوی ملی‌پوشان کشتی کشورمان در رشته فرنگی است و آقای خادم به همراه قهرمانان کشتی کشور در نصف جهان حضور د‌ارند.

وی تصریح کرد: سازمان ورزش شهرداری تعاملات بسیار خوبی را با هیات کشتی آغاز کرده و قرار است در این راستا مسابقات المپیاد کشتی محلات با همکاری هیات برگزار شود.

شهردار اصفهان ادامه داد: مقرر شده تا سازمان ورزش شهرداری اصفهان برای توسعه ورزش کشتی بانوان، نقش‌آفرینی مثبتی داشته باشد.

وی اضافه کرد: شهرداری اصفهان از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه ورزش برخوردار است و می‌تواند الگوی مناسبی برای سایر شهرها باشد.

جمالی‌نژاد با اشاره به اینکه در روزهای آخر این هفته در سه نقطه شهر ورزش باستانی در حضور مردم به نمایش گذاشته می‌شود، تاکید کرد: همچنین در باغ نور اصفهان از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشته باستانی تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: شهرداری اصفهان آمادگی دارد که با شهرهای خواهرخوانده خود مسابقات کشتی را برگزار کند چرا که همدلی و شرایط برگزاری این مسابقات وجود دارد.

شهردار اصفهان در پایان برای موفقیت و درخشش تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی کشور در مسابقات المپیک آرزوی موفقیت کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا