پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری پنجمین دوره مسابقات ورزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در استان اصفهان

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات ورزشی منطقه ای کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  به میزبانی استان اصفهان در قالب ۸ تیم با حضور ابوطالب جلالی مدیر کل استان اصفهان، علی آقا افضلی مدیر کل استان یزد –محمود تقی پور مدیر کل استان چهارمحال و بختیاری –فریبرز فضلی خانی مدیر کل استان مرکزی، صفرعلی اسماعیلی فرمانده حوزه مقاومت بسیج مرکزی سازمان،‌ نیرومند مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و ۱۹۰ نفر از ورزشکاران برجسته استانهای اصفهان –  مرکزی – تهران – کهگیلویه و بویراحمد – یزد – لرستان و چهارمحال و بختیاری در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان واقع در شهر ابریشم برگزار گردید.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان ضمن خیرمقدم به مدیران کل و ورزشکاران استانها بیان داشت: مفتخریم که میزبان پنجمین دوره مسابقات ورزشی منطقه ای کارکنان سازمان هستیم و امید است در فضای صمیمی با همگرایی و همدلی اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را به نحو احسن مدیریت نماییم.

گفتنی است:هدف اصلی برگزاری این مسابقات ایجاد یک فضای فرهنگی و ورزشی بین کارکنان و ترویج صمیمیت و دوستی، همگرایی و همدلی واحدها و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در کارکنان است. این اهداف با نیاز ها، تجارب و علایق افراد ارتباط داشته و تعیین کننده مقاصد و جهت برنامه ها به منظور کسب سلامتی، رشد و تعالی سازمان می باشد.

ازدیگر برنامه های این مراسم، جلسه مدیران کل استان ها، دبیر و هیئت اجرایی مسابقات، نماینده هیئت های ورزشی سه رشته، قرعه کشی  و تنظیم جدول مسابقات بود.

بر اساس این گزارش طی برنامه ریزی های انجام شده ورزشکاران در سه رشته فوتسال، والیبال و تنیس روی میز در قالب ۸ تیم از ۷ استان به مدت ۴ روز از ساعت ۹ صبح لغایت ۲۳ در محل اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم اصفهان به رقابت می پردازند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا