پیشخوانعناوین اخبار

افزایش قیمت سکه و کاهش نرخ دلار

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ، بر اساس معاملات ثبت شده در سامانه سنا که توسط صرافی های مجاز کل کشور انجام می گیرد، هر دلار آمریکا که معاملات امروز را با نرخ ۳۸ هزار و ۷۸۰ ریالی آغاز کرده بود، در لحظه انتظار این خبر به ۳۸ هزار و ۸۶۳ ریال رسید که در مقایسه با روز گذشته (شنبه، هجدهم دی ماه) ۲۲۷ ریال کاهش نشان می دهد.

هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر به ۴۲ هزار و ۶۳۴ ریال رسید که نسبت به روز گذشته ۱۵۹ ریال افزایش داشت. یورو معاملات صبح امروز را با نرخ ۴۲ هزار و ۵۷۱ ریال آغاز کرده بود.
هر پوند انگلیس نیز در بازار آزاد افزایش ۶۸۰ ریالی را نسبت به دیروز تجربه کرد و ۴۸ هزار و ۹۸۰ ریال داد و ستد شد.
برپایه این گزارش، اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۹ هزار و ۵۱۰ ریال و هر یورو را ۴۲ هزار و ۷۵۰ ریال اعلام کرد.

قیمت مسکوکات طلا
برپایه اعلام این اتحادیه و تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با یکصد هزار ریال افزایش نسبت به دیروز، ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال و هر نیم سکه با افزایش ۲۰ هزار ریالی ۶ میلیون و ۸۰ هزار ریال فروخته شد.
هر قطعه ربع سکه طلا نیز با افزایش ۱۰ هزار ریالی سه میلیون و ۲۱۰ هزار ریال فروخته شد، همچنین سکه گرمی بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز، دو میلیون و ۵۰ هزار ریال داد و ستد شد.
اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را بدون تغییر نسبت به دیروز یکهزار و ۱۷۳ دلار و ۲۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۵۵۰ ریال اعلام کرده است که نسبت به روز شنبه سه هزار و ۹۲۰ ریال افزایش به ثبت رسانید.
معاملات بازار آزاد سکه و ارز تا ساعت ۱۸ هر روز ادامه دارد و در میانه روز و در فاصله زمانی ۱۳ تا ۱۴ به اوج می رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا