پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

از کشف کالای قاچاق تا دستگیری ۱۱ نفر از مخلان نظم و امنیت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ “حمید امیرخانی” فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده اف اچ که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون، یک هزار و ۱۲۷ کارتن شیرآلات قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد، افزود: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان سه میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل وی به مرجع قضائی، خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می زند که از تمام مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.#

**کشف بیش از ۲۵۰ کیلو حشیش در اصفهان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف مقدار ۲۵۲ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش و دستگیری دو سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ “سیدتقی حسینی” در این باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال یک محموله مواد افیونی از شرق کشور به اصفهان مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 وی با بیان اینکه یک اکیپ مجهز از ماموران به یکی از ورودی های شرقی شهر اصفهان اعزام و خودروی سمند قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۵۲ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش که در صندوق عقب جاسازی شده شده بود، کشف شد.

سرهنگ حسینی افزود:در این رابطه دو سوداگر مرگ دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد واجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.#

**کشف ۳۹۰ میلیون ریال اموال مسروقه داخل خودرو

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف ۳۹۰ میلیون ریال اموال مسروقه داخل خودرو خبر داد.

سرهنگ “ستار خسروی” در این باره اظهار داشت: در پی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر سرقت از داخل خودرو در شهر اصفهان رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاه خسروی افزود: کارآگاهان با انجام یکسری تحقیقات و اقدامات تخصصی موفق شدند سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی حین سرقت از خودرویی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: سارق در تحقیقات بعمل آمده به چندین فقره سرقت داخل خودرو به ارزش ۳۹۰ میلیون ریال در شرق شهر اصفهان اعتراف کرد.

سرهنگ خسروی بیان کرد : در این زمینه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان به همشهریان توصیه کرد: وسایل شخصی (کیف و اسناد و مدارک ) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو ،به ویژه روی صندلی در معرض دید نگذارید و هنگامی که برای بازدید فنی یا پنچرگیری از خودرو خارج می شوید،درهای خودرو را قفل کنید.

**بیش از ۵۲ میلیون ریال خلافی در کارنامه سواری ۲۰۶

 یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ که بیش از ۵۲ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده و ۱۰۴ فقره تخلف حادثه ساز در پرونده آن ثبت شده بود توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ “حسین پور قیصری” رئیس پلیس راه اصفهان گفت: ماموران پلیس راه “کاشان- اصفهان” یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ را جهت اعمال قانون متوقف کردند.

وی ادامه داد: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد دارای ۵۲ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده و ۱۰۴ فقره تخلف حادثه ساز است که بلافاصله به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : بیشترین تخلف ثبت شده برای این خودرو تخطی از سرعت مجاز و مطمئنه می باشد.

سرهنگ پور قیصری در پایان خاطر نشان کرد:طبق ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.

**دستگیری ۱۱ نفر از مخلان نظم و امنیت در خمینی شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان و دستگیری ۱۱ نفر از مخلان نظم و امنیت و متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی خبر داد.

سرهنگ “علی جعفری نژاد ” گفت: در راستای افزایش احساس امنیت شهروندان و دستگیری مخلان نظم و امنیت اجتماعی و متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان خمینی شهر اجرا شد.

وی ادامه داد: با انجام یکسری اقدامات تخصصی تعداد ۱۱ نفر از مخلان نظم و امنیت جامعه و متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این خصوص پرونده تشکیل و همه دستگیر شدگان تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ علی جعفری نژاد در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی تمام توان خود را برای برخورد با مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه به کار می گیرد و هرگز اجازه جولان به اینگونه افراد نخواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا