شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری نشست هم اندیشی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان

در ابتدای این جلسه که به منظور آشنایی مسئولین هر دودستگاه با حوزه فعالیت های یکدیگر تشکیل شد، دکتر سعید صادقی مدیر کل بهزیستی استان اصفهان ضمن خیر مقدم گویی و ابراز خرسندی از این میزبانی ابراز داشت: افتخار ما این است که به گروهی از مردم خدمت می کنیم که به غیراز خدا هیچ پناهی ندارند.

وی در ادامه با اشاره به روایاتی از ائمه معصومین(ع) گفت: در تفسیر المیزان در خصوص مستضعف آمده است مستضعف واقعی کودکان کم توان ذهنی است و در ادامه با بیان این روایت از امیرالمومنین(ع) که فرمودند هر گاه فقر از دری وارد شود ایمان از در دیگر می رود، افزود: با شناسایی دقیق و راستی آزمایی مناسب می توانیم در حد بضاعت هر دودستگاه نیازمندان واقعی را شناسایی، از انجام موازی کاری جلوگیری و در راستای کاهش آسیب های اجتماعی خدمت رسانی مطلوب انجام داد.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پایان سخنانش گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که بهزیستی در استان اصفهان از توان و اقبال خوبی برخوردار است به واسط نیروهای جوان و جویای کار و نه جویای نام و تعامل بسیار خوب و نگاه مثبت مدیران دستگاه های اجرایی استان به بهزیستی، وی همچنین پیرامون انجام تعامل سازنده هر دوستگاه افزود: بهزیستی استان اصفهان حاضر به هر گونه همکاری در خصوص تربیت مربی و برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت جهت پرسنل و مددجویان کمیته امداد در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.

مهندس شیران مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست ابراز  داشت: نقطه مثبت برگزاری این جلسه آشنایی هر دودستگاه با فعالیت ها و نحوی خدمت رسانی همدیگر در راستای انجام تعاملات بهتر و پیشگیری از موازی کاری است.

مهندس شیران در ادامه افزود: بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان تا این زمان بصورت غیر رسمی با همدیگر همکاری هایی در راستای ارائه خدمات مطلوب به مددجویان داشتند و از این لحظه به بعد امیدواریم این همکاری و تعاملات بصورت رسمی و قانونمندتر در راستای نیل به اهداف عالیه هر دودستگاه باشد.

در ادامه هریک از معاونین دودستگاه با توضیح حوزه فعالیت های خود به تشریح عملکرد دستگاه مربوطه پرداخته و پیشنهاداتی در خصوص پیشگیری از موازی کاری در بیان کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا