شهر و جامعهعناوین اخبار

ارائه خدمات آموزشی بدون مطالعات آینده پژوهی بی ارزش است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان، در راستای تحلیل سند مهارت و اعتبار سنجی مراکز دولتی، جلسه تحصصی با حضور ابوطالب جلالی مدیر کل، آرش اخوان معاون آموزش،پژوهش و برنامه ریزی، فریده روشن رئیس اداره آموزش، رؤسای مراکز استان و جمعی از کارشناسان آموزش در محل سالن کنفرانس اداره کل تشکیل گردید.

جلالی با تأکید بر اهمیت آینده پژوهی در برنامه ریزی آموزشی گفت: آموزشهای سال ۹۶ می بایست با در نظر گرفتن سند مهارت، برنامه ریزی گردد تا بتوانیم با اجرای رشته های متنوع و پرکاربرد در هر منطقه، شاهد افزایش بهره وری آموزشی نسبت به قبل باشیم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اظهار داشت: امروز شاهد آن هستیم که مجموعه آموزش فنی و حرفه ای توانسته است با همکاری بخش غیر دولتی در اجرای آموزشهای متنوع و جدید در سطح استان علیرغم کمبود منابع مالی به سطح چشمگیری در مقایسه با کل کشور دست پیدا نماید و این روند را برای سالی آینده نیز ادامه خواهیم داد تا بتوانیم با گسترش آموزش مشاغل پررشد راه خود در جهت کاهش نرخ بیکاری جامعه را ادامه دهیم.

در ادامه اخوان ضمن اشاره به اهمیت اعتبار سنجی مراکز دولتی مطالبی پیرامون ساماندهی و برنامه ریزی مربیان بویژه مربیان تبدیل وضعیت در راستای افزایش بهره وری آموزشی استان اشاره نمود.

در پایان رؤسای مراکز استان به ارائه برنامه های آموزشی سال ۹۶ مراکز و بررسی سند مهارت پرداختند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا