پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

خبرهای سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان (۲۸دی ماه)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، سلسله نشست های جوانی فصل رویش در اولین جلسه زمستانی خود به موضوع “شیوه های مسیر رشد و شکوفایی” می پردازد.
این برنامه با محوریت “چگونه بهترین باشیم” با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر “محمد برمایی” به عنوان کارشناس برنامه در خصوص موضوع حرکت کردن در مسیر رشد و شکوفایی برنامه ریزی شده است.
علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه ساعت ۱۵ به محل کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته مراجعه کنند.
فرهنگسرای پرسش (دفتر تخصصی مشاوره) سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به صورت ماهانه جلسات “جوانی فصل رویش” را با موضوعات متنوع برگزار می کند که شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانند با شماره ۳۵۲۳۰۵۵۰ تماس حاصل کنند.

** هم نشینی با فعالین و مؤثرین تئاتر کودک اصفهان در برنامه “کارنامه

سلسله نشست های هم نشینی با فعالین و مؤثرین تئاتر کودک اصفهان در قالب برنامه “کارنامه” از سوی تالار هنر اصفهان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در قالب برنامه “کارنامه” به برگزاری سلسله نشست های هم نشینی با فعالین و مؤثرین تئاتر کودک اصفهان در پنج برنامه اقدام کرده است.
در این نشست ها هنرمندان تئاتر از مبانی نظری کار خود صحبت می کنند و به بیان چشم انداز کاری خود در آینده و نمونه هایی از بهترین کارهایشان می پردازند.
اولین برنامه از این نشست با محوریت گفتگو و بررسی کارنامه کاری “رسول مسلمی” امروز سه شنبه ۲۸ دی ماه ساعت ۱۷ در محل تالار هنر برگزار می شود.
بررسی کارنامه کاری هنرمندانی همچون مهدی فدایی، اسداله اسدی، حبیب اله شفیعی و احمد شاهین فر در تاریخ های ۵، ۱۲، ۱۹ و ۲۶ بهمن ماه از دیگر برنامه های “کارنامه” است که از سوی تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.
تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در دوره اول برگزاری این برنامه در ماه های آذر و دی به بررسی کارنامه کاری مجید کیمیایی پور، اکرم ابوالمعالی، احمدرضایی، امید نیاز و بهمن گرامی پرداخت.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این برنامه می توانند به محل تالار هنر واقع در میدان لاله مراجعه کرده و یا با شماره ۳۵۶۶۰۸۸۱ تماس حاصل کنند.

** تحلیل و بررسی کارنامه هنرمندان موسیقی در هنرسرای خورشید
هنرسرای خورشید سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، ۲۹ دی ماه کارنامه “محمد جعفر قاضی عسکر” را تحلیل و بررسی می کند.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، در راستای تحقق اجرای طرح بسته ارمغان ویژه تکریم اهالی هنر اصفهان برنامه کارنامه از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به منظور تجلیل از هنرمندان تئاتر، سینما و موسیقی در مراکز هنری وابسته به این سازمان از جمله تالار هنر و هنرسرای خورشید در حال برگزاری است.
دفتر تخصصی موسیقی هنرسرای خورشید سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در همین راستا در هشتمین برنامه کارنامه با هدف نکوداشت هنرمندان عرصه موسیقی اصفهان به تحلیل کارنامه “محمدجعفر قاضی عسکر” نوازنده تنبک می پردازد.
علاقه مندان به عرصه موسیقی برای حضور در این برنامه می توانند روز چهارشنبه ۲۹ دی ماه از ساعت ۲۰ به محل هنرسرای خورشید واقع در پل شهید چمران، کوی آفتاب، جنب شهرداری منطقه ۷ مراجعه کنند.
هنرسرای خورشید سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در برنامه قبلی کارنامه از استاد پیشکسوت ساز ویولن “خسرو چناریان” تجلیل به عمل آورد.

** برگزاری پنجمین جلسه دوره آموزشی فنون فیلم‌نامه‌نویسی “از ایده تا فیلم
پنجمین جلسه دوره آموزشی  “ازایدهتافیلم”۳۰ دیماهباحضور “امیررضانوریپرتو” ازسویدفترتخصصیسینمابرگزارمیشود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس دفتر تخصصی سینما با بیان این مطلب گفت: این دوره آموزشی با همکاری مرکز آموزش بنیاد سینمایی فارابی از ۹ دی ماه تا ۲۰ اسفندماه برگزار می شود.
مصطفی حیدری اظهار داشت: نخستین دوره نشست های تحلیلی آموزشی فنون فیلم نامه نویسی اصفهان با عنوان “از ایده تا فیلم” از سوی دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری مرکز آموزش بنیاد سینمایی فارابی برنامه ریزی شده است.
وی افزود: این دوره در ۱۲ هفته و در روزهای پنج شنبه و جمعه با حضور اساتید فیلم نامه نویسی مطرح کشور از جمله جمشید خانیان، سعید عقیقی، مهران کاشانی، فرزاد موتمن، شاهپور شهبازی، بهنام بهزادی، سید سعید رحمانی، امیررضا نوری پرتو، فرهاد توحیدی، محمد گذرآبادی، محمدرضا گوهری، ساوش گلشیری و شادمهر راستین در حال برگزاری است.
وی تصریح کرد: جلسه پنجم این دوره آموزشی روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه با حضور “امیررضا نوری پرتو” استاد دانشگاه و منتقد سینما با موضوع “نسبت ایده اولیه و ساختار” در محل کتابخانه مرکزی برگزار می شود.
رییس دفتر تخصصی سینما ادامه داد: نظر به این که دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از همان ابتدا قرار بود فعالیت اصلی خود را بر حوزه بانک ایده، طرح و فیلم نامه متمرکز کند، به برگزاری نخستین دوره نشست های تحلیلی آموزشی فنون فیلم نامه نویسی اقدام کرده است.
حیدری بیان کرد: حضور شاخص ترین اساتید حوزه فیلم نامه نویسی سینمای ایران، ارائه یک فیلم نامه کوتاه با “موضوع آزاد” به دفتر تخصصی سینما از سوی شرکت کنندگان و اعطای گواهی شرکت در دوره آموزشی از جمله مزایای این دوره می باشد.
وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای آشنایی با برنامه های این مرکز می توانند به محل دفتر تخصصی سینما واقع در طبقه دوم زیرین کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۳۲۲۳۹۹۳۷ تماس حاصل کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا