پیشخوانعناوین اخبار

حکم دادگاه برای بازیگر سرشناس هندی،سلمان خان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از جام جم آنلاین، دادگاه شهر جادپور اتهام سلمان خان در شکار یک گونه در حال انقراض جانوری با استفاده از سلاح گرم غیرمجاز را غیرقابل اثبات دانست.

به این ترتیب این بازیگر سرشناس از تمامی اتهامات در این باره تبرئه شد. سلمان خان ۵۱ سال دارد و یکی از سرشناس‌ترین ستارگان سینمای بالیوود است. او پیشنیه بازی در بیش از ۸۰ فیلم را در کارنامه دارد.

این بازیگر در جریان سفری به جنگل در سال ۹۸ به شکار غیرمجاز دو گوزن سیاه و حمل غیرقانونی سلاح گرم متهم شده بود. جامعه محلی «بیشنوی»‌ برای نخستین بار از سلمان‌خان به دادگاه شکایت کردند. گوزن سیاه در آیین آن‌ها مقدس شمرده می‌شود.

سلمان‌خان سال ۲۰۰۶ در دادگاه اولیه به جرم شکار غیرقانونی به پنج سال زندان محکوم شده بود. سال پس از آن دادگاه عالی راجستان حکم حبس او را تعلیق کرد و سرانجام سال گذشته او را تبرئه کرد. دولت محلی در اعتراض به تبرئه سلمان خان به دادگاه عالی هندوستان شکایت کرده است.

این بازیگر سال ۲۰۱۵ نیز از اتهام قتل غیرعمد مردی بی‌خانمان هنگام رانندگی در بمبئی تبرئه شده بود. در این مورد نیز دولت ایالت مهاراشترا به این حکم اعتراض کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا