تيتر يكدسته‌بندی نشدهعناوین اخبار

رئیس جمهور: در مقابل فداکاری امدادگران و آتش نشانان باید سر تعظیم فرود آوریم/ بیمه ها سریع به بیمه شدگان کمک کنند

گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی از نزدیک به بررسی اخرین وضعیت آواربرداری این ساختمان پرداخت.
وی پس از بازدید در جمع خبرنگاران بیان کرد: من از این حادثه بسیار متاسفم ، این درس و هشداری برای همه مسئولان است تا در چنین مواردی و در زمینه حقوق شهروندی برنامه ریزی های لازم انجام گیرد.
وی با تجلیل از تلاش امدادگران بخش های مختلف گفت: امداد گران تلاش ستودنی را برای نجات جان افراد زیر آوار مانده آغاز کرده اند.
رییس جمهوری گفت: در اینجا شاهد همکاری و هماهنگی بسیار خوب و ستودنی از آغاز حادثه بوده ایم که همچنان ادامه دارد.
روحانی گفت : تأسف بسیار زیاد برای عزیزانی است که در زیر آوارها مانده اند و البته امیدواریم که امیدی برای بیرون آمدن سالم آنان باقی مانده باشد.
وی افزود: جانباختگان این حادثه نیز در دل مردم برای همیشه جاودانه می مانند، زیرا برای نجات مردم رفتند و خود را به آتش زدند و از خدا می خواهیم به آنان اجر دهد و به خانواده های عظیم الشأن آنان صبر عنایت کند.
رییس جمهوری با بیان اینکه آواربرداری ها باید ادامه یابد تا بتوانیم همه کسانی را که زیر آوارها مانده اند ، خارج کنیم ، افزود : شرایط این خیابان که از نظر تجاری حساس است باید سریعاً به حال عادی برگردد.
روحانی گفت : همچنین بخش تأمین اجتماعی باید به فوریت به مسئله کارگرانی که در شب عید در این حادثه بیکار شده اند ، کمک کند.
وی افزود: همچنین بیمه ها باید سریعاً به بیمه شدگان کمک کنند و همچنین آنهایی که بیمه نیستند از طرق دیگر کمک و امداد شوند.
رییس جمهوری اضافه کرد: شهرداری ، دولت ، شورای شهر و همه مقامات باید دست به دست هم دهیم تا خسارت ها را کمتر کنیم و از آلام بکاهیم.
رروحانی افزود: از مردم سراسر کشور به خاطر همدلی و همبستگی تشکر می کنیم.
ساختمان پلاسکو تهران صبح پنجشنبه دچار حادثه آتش سوزی شد و پس از ساعتی فروریخت و تعدادی از آتش نشانان در این حادثه به شهادت رسیدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا