تیتر دوعناوین اخبارمسکن و عمران

رئیس بنیاد مستضعفان: ساختمان پلاسکو را ۲ساله با کیفیت بالا و رعایت مقرارت می سازیم/از وظایف خود شانه خالی نمی کنیم

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،محمد سعیدی کیا ظهر امروز(شنبه) در حاشیه بازدید از روند آواربرداری از ساختمان پلاسکو در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: هرچند که برخی از دستگاه های اجرایی در ساختمان پلاسکو وظایفی دارند، اما بنیاد به عنوان مالک در برابر کاسب ها و ذی نفعان پلاسکو از مسئولیت های خود شانه خالی نخواهد کرد.
وی گفت: اولویت نخست ما نجات جان افرادی است که در زیرآوار مانده اند، لذا پس از اینکه این مساله جمع بندی شد با تشکیل کارگروه ها و کمیته های مربوطه وظایف هریک از سازمان ها معلوم خواهد شد و بنیاد نیز به وظایف خود عمل خواهد کرد.
سعیدی کیا ضمن عرض تسلیت و همدردی با آسیب دیدگان این حادثه به ویژه افرادی که در این مکان کسب و کار داشتند، افزود: آتش نشانان با جانفشانی، نام خود و خدماتشان را در تاریخ کشور پرآوازه کردند.
رئیس بنیاد مستتضعفان ادامه داد: بعد از آواربرداری، کار گروه رسیدگی به این حادثه مسوولیت هر سازمانی را مشخص می کند و براساس آن عمل خواهد شد.
وی اعلام کرد که بعد از ساخت این ساختمان، طبق شرایط و ضوابط مشخصی واحدهای آن به ذی نعفان واگذار خواهد شد.
ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت هشت صبح روز پنجشنبه گذشته دچار حریق شد و حدود ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه، ساختمان به طور کامل فروریخت. تعدادی از آتش نشانان که در حال اطفای حریق بودند، زیرآوار گرفتار شدند و اکنون عملیات آوار برداری از این ساختمان همچنان ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا