شهر و جامعهعناوین اخبار

مشارکت حداکثری کارکنان در تعالی اهداف سازمان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی با بیان این مطلب گفت: اصلی‌ترین هدف از اجرایی نمودن سیستم نظام‌ پیشنهادها، ارتقاء کمی‌ و کیفی‌ خدمات و ارتقاء بهره‌ وری‌ سازمان است.

وی با تاکید بر این نکته که همه باید در جهت تحقق اهداف سازمان تلاش کنند افزود: گاهی یک پیشنهاد یا ایده ساده منجر به حرکت به سمت مطلوب می شود و می تواند وضعیت‌ موجود را در کوتاهترین زمان ممکن بهبود بخشد.

فانی اضافه کرد: امروزه سازمان‌ها در حال رقابت دائمی باهم هستند و پیروزی در این رقابت بدون استفاده از ظرفیت سازمانی و مشارکت حداکثری کارکنان به عنوان یک الزام کلیدی امکان پذیر نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، کشف ایده در قالب پیشنهاد، بررسی عقلایی و شتاب در اجرای یک ایده نو را از مولفه های انگیزشی بهبود سطح همکاری کارکنان یک مجموعه با نظام پیشنهادها دانست.

وی گفت: نظام پیشنهادها‌ می‌تواند به عنوان یکی از کارآمدترین و نیرومندترین ساز و کارها در بالابردن میزان انگیزش کارکنان عمل کند و زمینه بهره‌گیری از خردجمعی را برای مدیریت ارشد سازمان نیز فراهم آورد.

فانی اجرای یکهزار و ۱۲۵ پیشنهاد از ابتدای استقرار نظام پیشنهادهای شرکت گاز خراسان رضوی تاکنون را به عنوان موتور محرک انگیزشی برای تدوین برنامه های پیش روی این شرکت عنوان کرد و گفت: ارتباطات‌گیری فراگیر، تغییر در نگرش‌ و باورهای کارکنان و حمایت مدیریت ارشد سازمان از مهمترین عوامل افزایش سطح مشارکت کارکنان در نظام پیشنهادها است.

گفتنی است؛ طی ۹ ماهه نخست سال ۹۵، بیش از ۱۰۷ هدیه غیرنقدی به کارکنان فعال در نظام پیشنهادهای شرکت گاز خراسان رضوی اهدا شده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا