پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

ازدپوی ۳ میلیارد ریال لاستیک قاچاق

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از سرهنگ کارآگاه “ستار خسروی” گفت : روز گذشته ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اصفهان مطلع شدند یک قاچاقچی کالا مقدار زیادی لاستیک خارجی را در انباری دپو کرده که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت .

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی یک تیم مجرب از کارآگاهان به محل اعزام شدند و در بازرسی از آنجا تعداد ۲۶۲ حلقه لاستیک خارجی بدون مجوز های مربوطه کشف کردند.

سرهنگ خسروی بیان داشت: ارزش لاستیک های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال اعلام شده است . در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس آگاهی اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می کند و موجبات بیکاری کارگران کشورمان را فراهم می کند که در این خصوص تقاضا می شود هر گونه اخبار در این خصوص را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهید.#

**جاساز بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در باک بنزین

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ازکشف مقدار ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در باک خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ براتی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا