پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

سرباز ولایت بودن ؛ بزرگترین افتخار پلیس پس از انقلاب است

سردار” عبدالرضا آقاخانی” در آئین صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان با تبریک ایام اله دهه فجر و فرا رسیدن سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی از ویژگی های اصلی پلیس پس از انقلاب این است که وامدار هیچ شخص، گروه و جناح سیاسی نبوده و در خط مستقیم ولایت قدم بر می دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به نیروی انتظامی وقار، اقتدارو محبوبیت در دل مردم هدیه کرد افزود: ناجا همانطور که در زمان امام (ره) به وی متعهد بود امروز نیز به مقام ولایت متعهد است و وابسته به هیچ کس ، گروه و جناحی نیست و در یک کلام مجموعه ای به هم پیوسته در دایره ولایت است.

این مقام مسئول وحدت را اساس کار در نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: مسلماً نیروی انتظامی نماد و محور وحدت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و خانواده های پلیس نیز نمونه های برتر یک خانواده جامعه اسلامی به شمار می آیند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس در زمان قبل از انقلاب با بسیاری از مظاهر پلیدی در دین مبین اسلام  کاری نداشت اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی در خط مقدم مقابله با همه پلیدی ها و زشتی ها قرار دارد.

وی افزود: امروز عناصری که در این نیرو مشغول به خدمت هستند از افراد مومن، متعهد، متدین، مسئولیت پذیر، ولایتمدار، با وقار و دارای خصوصیات اخلاق حسنه هستند که در دوران قبل از انقلاب کمتر به این مسایل در نیروی انتظامی توجه می شد.

این مقام انتظامی افزود: علاوه بر مقابله با تهدیدات امنیتی، مبارزه با مواد مخدر و اشرار ،هرجایی هم که مظهر پلیدی و زشتی  وجود داشته باشد حتی در مسایل اجتماعی و فرهنگی نیز ناجا در آنجا حضور  پیدا می کند و این گونه عمل کردن، اسلامی و انقلابی و ولایتی بودن پلیس پس از انقلاب را به اثبات می رساند.

سردار آقاخانی با بیان اینکه کار نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی از حساسیت خاصی برخوردار است بر تلاش بیشتر نیروها در جهت منویات مسئولان به خصوص مقام معظم رهبری تاکید کرد.

فرمانده انتظامی استان، با اشاره به در پیش بودن دو رزمایش بزرگ تامین امنیت مسافران نوروزی و همچنین انتخابات ریاست جمهوری از آمادگی بالای ماموران این فرماندهی خبر داد و گفت: مجموعه فرماندهی انتظامی استان یک بار دیگر با تمام توان این ماموریت ها را به یاری خداوند پشت سر گذاشته و برگ زرینی بر افتخارات این فرماندهی اضافه خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا