پیشخوانعناوین اخبار

دمای هوا تا ۷ درجه کاهش خواهد یافت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، امروز (سه شنبه) بتدریج با ورود سامانه بارشی که برف و باران و وزش باد را به همراه خواهد داشت،برخی مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل غربی دریای خزر، دامنه های زاگرس مرکزی و دامنه های البرز مرکزی تحت تاثیر خود قرار می دهد و در مناطق جنوب کشور انتظار می رود همراه با رعد و برق باشد.

شدت بارش ها روز چهارشنبه (فردا) برای مناطق جنوبی ارس، دامنه های جنوبی زاگرس و غرب سواحل دریای خزر، پیش بینی شده است و این سامانه روز پنجشنبه در اغلب مناطق کشور فعالیت خواهد داشت و شدت بارش در این روز در سواحل غربی و مرکزی دریای خزر و نیمه شرقی کشور است.
هواشناسی می افزاید : روز چهارشنبه از بعد از ظهر و روز پنجشنبه در سواحل غربی دریای خزر وزش باد شدید پیش بینی شده که موجب مواجی دریا به ویژه در مناطق غربی و مرکزی خزر خواهد شد و روز پنجشنبه نیز خلیج فارس مواجی می شود.
طی سه روز آینده به سبب افزایش وزش باد برای استان های واقع در جنوب غرب و جنوب کشور پدید گرد و خاک دور از انتظار نیست و روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه وزش باد شدید در جنوب شرق کشور پیش بینی شده که در برخی نقاط سبب پدید گرد و خاک و کاهش دید افقی خواهد شد.
براساس پیش بینی سازمان هواشناسی کشور به تدریج با استقرار توده هوای سرد بر آسمان کشورمان از روز چهارشنبه تا جمعه آینده، شاهد کاهش دمای هوا در اکثر مناطق کشور خواهیم بود.

به گزارش

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا