حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

نجات کودک ۷ ساله از میان شعله های آتش

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی اصفهان،با اعلام خبر حریق ساختمان دو طبقه واقع در خیابان زینبیه اصفهان بلافاصله اکیپ ایستگاه های ۷-۱۹ به همراه افسران کشیک وقت راهی محل مورد نظر شدند و در کمتر از سه دقیقه به محل رسیدند.

محمد شریعتی گفت: پس از رسیدن اکیپ اعزامی به محل شاهد حریق در قسمت پارکینگ و طبقه همکف منزل مسکونی بودند که با توجه به دود و شعله ناشی از حریق، اکیپ اعزامی، بلافاصله به دو اکیپ مجزا تقسیم و همزمان اکیپ اول با استفاده از دستگاه تنفسی و لباس حریق ، اقدام به جستجو در دود در هر دو طبقه واکیپ دوم نسبت به اطفاء حریق پارکینگ و طبقه همکف اقدام کردند.

وی ادامه داد: با حضور به موقع اکیپ اعزامی یک کودک ۷ ساله در طبقه اول، همچنین یک زن و سه نفر مرد از میان شعله های آتش به بیرون منتقل شدند .

شریعتی خاطر نشان کرد: حال چهار نفر از افراد نجات یافته مساعد گزارش شده و تنها کودکی که دچار دودگرفتگی شده بود، به وسیله عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت که هم اکنون وی نیز از وضعیت عمومی مطلوبی برخوردار است و این حریق تنها خسارت مالی در بر داشت .

وی تصریح کرد: علت این حریق هم اکنون به وسیله کارشناسان حریق این سازمان تحت بررسی است . پیش بینی می شود بی احتیاطی و عدم رعایت مسائل ایمنی علت آتش‌سوزی باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا