پیشخوانعناوین اخبار

توزیع بسته حمایت غذایی نیازمندان از هفته آینده

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران به نقل از صدا و سیما، علی ربیعی با اشاره به توزیع مرحله دوم بسته حمایت غذایی برای نیازمندان از هفته آینده گفت: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح در این مرحله ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است از نیازمندانی که تاکنون شناسایی شده اند خواست برای دریافت بسته غذایی خود منتظر دریافت پیامک از طریق تلفن های همراه خود باشند.

وی درباره افرادی هم که تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی قرار دارند گفت : وظیفه توزیع و اطلاع رسانی بسته‌های غذایی برای نیازمندان تحت پوشش، برعهده این دو نهاد حمایتی است که همزمان اجرا می‌شود.

ربیعی ارزش ریالی هر بسته غذایی را بین ۳۰ تا ۱۲۰ هزارتومان برای خانوارهای کم جمعیت و پرجمعیت اعلام کرد و افزود: در این مرحله تلاش شده است بسته های غذایی پیش بینی شده از تنوع کالا برخوردار باشد.

وی گفت: به محض اطلاع رسانی به نیازمندان و جامعه هدف، این افراد می توانند با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای و یا شرکت های تعاونی اقلام پیش بینی شده را تحویل بگیرند.

وزیرتعاون کار و رفاه اجتماعی همچنین افزود : مرحله سوم توزیع بسته حمایت غذایی در آستانه عید نوروز است.

ربیعی با بیان اینکه دولت برای حمایت غذایی از نیازمندان ۴ بسته حمایتی پیش بینی کرده است حمایت از کودکان و زنان باردار در معرض سوءتغذیه را از مهمترین برنامه های دولت برشمرد و گفت: براین اساس تلاش کردیم در این مدت یک بسته غذایی را در قالب غذاهای گرم و توزیع شیردر مدارس به این افراد تحویل دهیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا