پیشخوانحوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

فوت ۳ نفر در بهمن آبعلی/ مدیر راهداری شرق استان تهران جان باخت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از مهر، معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور ضمن ارائه جزییات عملیات امداد در برف و کولاک از ١٢ تا ۱۵ بهمن ٩۵ تا ساعت ١٢:٣٠ امروز اعلام کرد: ۲۷ استان کشور یعنی همه استان‌ها به جز سیستان و بلوچستان، همدان، خراسان جنوبی و هرمزگان از این موضوع متاثر شده‌اند و در حال حاضر مناطق امدادرسانی شامل ۱۷۲ شهر، روستا و محور برف‌گیر می‌شود.

شاهین فتحی گفت: طی این عملیات به ۲۴ هزار و صد نفر امدادرسانی شده و ۸ هزار و ششصد نفر اسکان اضطراری یافته‌اند. ٢٨نفر از جمله هشت خانم باردار به مراکز درمانی منتقل شده و ۳۷ نفر نیز خدمات سرپایی دریافت کرده‌اند.

به گفته وی ۲ نفر در سقوط بهمن مهاباد و آبعلی نجات یافته و ۳ نفر در سقوط بهمن مبارک‌آباد – آبعلی جان باخته‌اند. مدیر راهداری شرق استان تهران یکی از جان باختگان براثر ریزش بهمن آبعلی بود که با تلاش امدادگران و نیروهای هلال احمر لحظاتی پیش پیکر داوود طلوعی  مدیر پرتلاش راهداری  شرق  استان تهران در بین حادثه دیدگان ریزش بهمن خارج شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور  تاکید کرد: طی این عملیات ۲ هزار و ۷۶۳ خودرو از برف رهاسازی شده و ۳۵۲ تیم امداد شامل هزار و ۳۳۱ نفر در عملیات حضور داشته‌اند.

به گفته فتحی ۷ هزار و ۷۱۰ تخته پتو، ۶ هزار و ۶۷۰ بسته غذایی، دویست کیلوگرم خرما، ۴ هزار و ۵۶۰ قوطی کنسرو، ۸۷۰ بطری آب معدنی، ۲ هزار و ۸۲۰ قرص نان و ۹۵۵ بسته بیسکوییت به افراد داده شده  و امدادرسانی در ١٨ استان آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران،بوشهر،خوزستان،خراسان شمالی و رضوی،زنجان، سمنان، قزوین،کرمان،کهگیلویه،گلستان،گیلان،لرستان،مازندران  و یزد ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا