پیشخوانعناوین اخبار

گلکسی جی۷ سامسونگ مدل ۲۰۱۷ در بنچمارک رویت شد

پایگاه خبری سرمایه گستران-یکی از محصولاتی که سامسونگ خود را برای معرفی آن آماده می‌کند، گلکسی جی ۷ سامسونگ مدل ۲۰۱۷ است که به‌تازگی در بنچمارک GFXBench لیست شده است.

طبق گفته‌های ایوان بلس، گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ قرار است برای اپراتورهایی مانند AT&T، U.S. Cellular و ورایزن در آمریکا عرضه شود. البته به زمان عرضه اشاره‌ای نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که در هفته‌های آینده شاهد رونمایی از این محصول و درنهایت ورود آن به بازار جهانی باشیم.

با توجه به اطلاعاتی که در لیست بنچمارک منتشر شده، گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ قرار است با تراشه اکسینوس ۷۸۷۰ و ۲ گیگابایت حافظه رم عرضه شود.

اطلاعات گلکسی جی ۷ سامسونگ

در هر صورت، طبق اطلاعاتی که در بنچمارک GFXBench منتشر شده است، گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ که از شماره مدل SM-J727A بهرهه می‌برد، قرار است مجهز به تراشه اکسینوس ۷۸۷۰ سامسونگ باشد. روی این تراشه از یک پردازنده ۸ هسته‌ای استفاده شده است که با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز کار می‌کند و پردازنده گرافیکی Mali-T830 نیز وظیفه رندرینگ و محاسبات گرافیکی را بر عهده دارد.

محصول جدید سامسونگ

محصول جدید سامسونگ قرار است از ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره ببرد. گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل است و از دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در جلوی این تلفن هوشمند نیز از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است تا کاربران بتوانند تصاویر سلفی ثبت کنند.

هنوز قیمت و زمان دقیق عرضه گلکسی جی ۷ مدل ۲۰۱۷ مشخص نیست، اما در حال حاضر می‌دانیم این تلفن هوشمند قرار است به همراه سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا عرضه شود.

سیستم عامل :

اندروید OS 5.1

ابعاد صفحه :

۵٫۵ اینچ

حافظه داخلی :

۱۶ گیگابایت

باتری :

لیتیوم یونی ۳۰۰۰ میلی آمپر

سیم کارت :

دو سیم کارت (میکرو سیم)

دوربین :

۱۳ مگاپیکسل

ابعاد گوشی :

۷٫۵ × ۷۸٫۷ × ۱۵۲٫۲ میلیمتر

وزن :

۱۷۱ گرم

شبکه ارتباطی :

۴G

رنگ :

سایت زومیت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا