پیشخوانعناوین اخبار

 کاهش نرخ دلار وسکه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، قیمت دلار که از ابتدای هفته جاری روند کاهشی به خود گرفته، بر اساس معاملات ثبت شده صرافی های مجاز کل کشور در سامانه نظارت بر ارز (سنا)، امروز با افت ۱۱۹ ریالی ۳۸ هزار و ۳۳ ریال داد و ستد شد.
دلار هفته پایانی بهمن ماه را با نرخ ۳۸ هزار و ۱۸۶ ریال آغاز کرد، در روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز به ترتیب ۳۸ هزار و ۱۷۷ ریال و ۳۸ هزار و ۱۵۲ ریال رسید.
همچنین قیمت هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر به ۴۰ هزار و ۷۹۶ ریال رسید که در مقایسه با دیروز ۳۵۱ ریال کاهش نشان می دهد.
همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد ۴۸ هزار و ۳۱۰ ریال داد و ستد شد که در مقایسه با دیروز ۸۰ ریال کاهش دارد.
اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۸ هزار و ۷۰ ریال و هر یورو را ۴۱ هزار و ۲۵۰ ریال اعلام کرد.
برپایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران و تا لحظه انتشار این خبر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۶۰ هزار ریال کاهش قیمت نسبت به دوشنبه ۱۱ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال فروخته شد، اما هر نیم سکه ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال به فروش رفت که افزایش ۱۰ هزار ریالی نشان می دهد.
هر قطعه ربع سکه طلا با ۲۰ هزار ریال افزایش قیمت در مقایسه با دیروز، سه میلیون و ۴۳۰ هزار ریال فروخته و هر سکه یک گرمی بدون تغییر قیمت، ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار ریال داد و ستد شد.
اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را با ۳۰ سنت افزایش قیمت نسبت به روز گذشته، یک هزار و ۲۳۰ دلار و ۴۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۴۶ هزار و ۷۱۰ ریال اعلام کرده که نسبت به دوشنبه ۹۲۰ ریال کاهش داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا