عناوین اخبار

کاهش نرخ دلار و افزایش قیمت سکه در بازار تهران

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، آخرین بار روز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه امسال هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۲۵ هزار ریال دادوستد شده بود.
براساس معاملات ثبت شده صرافی های مجاز کل کشور در سامانه نظارت بر ارز (سنا)، قیمت هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر به ۴۰ هزار و ۳۴۱ ریال رسید که در مقایسه با پنجشنبه هفته گذشته (پنجم اسفند) ۶۰۹ ریال کاهش داشت.
همچنین هر پوند انگلیس در بازار آزاد ۴۸ هزار و ۱۹۰ ریال داد و ستد شد.
اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران نیز امروز قیمت هر دلار را ۳۷ هزار و ۷۸۰ ریال و هر یورو را ۴۰ هزار و ۶۶۰ ریال اعلام کرد.
برپایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، تا لحظه انتشار این خبر هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۱۳۰ هزار ریال افزایش قیمت نسبت به پنجشنبه ۱۱ میلیون و ۸۱۰ هزار ریال و هر نیم سکه با همین میزان رشد قیمت، ۶ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال به فروش رفت.
هر قطعه ربع سکه طلا با ۱۱۰هزار ریال افزایش قیمت در مقایسه با پنجشنبه هفته گذشته، سه میلیون و ۶۳۰ هزار ریال و هر سکه یک گرمی با ۳۰ هزار ریال افزایش قیمت ۲ میلیون و ۲۶۰ هزار ریال داد و ستد شد.
اتحادیه طلا، قیمت هر اونس طلا را با ۲۰ دلار و ۶۵ سنت افزایش قیمت نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته، یک هزار و ۲۵۸ دلار و پنج سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار را یک میلیون و ۱۵۸ هزار و ۲۵۰ ریال اعلام کرده که نسبت به دیروز ۶ هزار و ۴۷۰ ریال افزایش داشته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا