پیشخوانعناوین اخبار

LG X power2؛ گوشی هوشمندی با باتری فوق‌العاده

پایگاه خبری سرمایه گستران-یکی از مشکلات رایج برای استفاده مداوم و بلندمدت از گوشی‌های هوشمند این است که باید زمان زیادی را در کنار پریز برق برای شارژ کردن آن‌ها صرف کنید. کمپانی LG برای حل این مشکل گوشی X power2 را معرفی کرده است. این گوشی هوشمند به لطف باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، با یک‌بار شارژ یک آخر هفته دوام می‌آورد. سرعت شارژ شدن این گوشی نیز بسیار بالاست و در عرض تنها ۲ ساعت، ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود.
متاسفانه تنها ویژگی قابل‌توجه در مورد این گوشی، همانند نسل اولش، باتریِ ظرفیت بالایِ آن است. گوشی ال جی ایکس پاور۲، صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن HD دارد و به تراشه هشت هسته‌ای ۱٫۵ گیگاهرتز مجهز است که احتمالا توسط مدیاتک ساخته شده است. این گوشی ۱٫۵ یا ۲ گیگابایت رم دارد و از حافظه ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایت بهره می‌برد که در روزگاری که اکثر پرچم‌داران ظرفیت ذخیره‌سازی حداقل دو برابر این مقدار ارائه می‌کنند، ویژگی قابل‌توجهی نیست.

گوشی ایکس پاور۲ به دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی مجهز است که دوربین مناسب و معقولی است و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی با زاویه باز دارد. این گوشی از LTE پشتیبانی می‌کند و به وای فای ۸۰۲٫۱۱ b/g/n و بلوتوث ۴٫۲ مجهز است. X power2 اندروید ۷٫۰ اجرا می‌کند و ازآنجاکه دیوایسی با تولید انبوه است، احتمالا قیمت بالایی ندارد؛ گرچه قیمت رسمی آن اعلام نشده است. نسل اول گوشی ایکس پاور تنها ۱۵۰ دلار قیمت داشت و گوشی دوم خوبی مناسبی بود.

گوشی هوشمند X power2 ماه مارس در امریکای لاتین عرضه می‌شود و اندکی پس‌ازآن به بازارهای کلیدی چون امریکا، آسیا و اروپا راه خواهد یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا