حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

ازجاساز حرفه ای ۲ تن سیر قاچاق تادستگیری۱۰ متهم تحت تعقیب در خمینی شهراصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان ،سرهنگ “صادق کاظم زاد”  گفت: عصر روز گذشته ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت شهرستان نائین به یک دستگاه کامیون بنز باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه این کامیون حامل بار قانونی پیاز بود بیان داشت: در بازرسی دقیق مقدار دو تن سیر قاچاق که زیر بار پیاز به طرز حرفه ای جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲۵۰ میلیون ریال اعلام شده است .

سرهنگ کاظم زاد افزود: در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین در پایان از مردم خواست : هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

**کشف ۱۰ هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در کاشان

 فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۱۰ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز خبر داد.

سرهنگ” علی پورکاوه ” اظهار داشت : ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کاشان در راستای برخورد با سازندگان و توزیع کنندگان مواد محترقه غیر مجاز از چندین واحد صنفی بازرسی کردند.

وی افزود: ماموران موفق شدند تعداد ۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و دست ساز را کشف کنند.

این مقام انتظامی به خانواده ها توصیه کرد: در ایام پایانی سال مراقبت بیشتری از فرزندان خود به عمل آورند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم ویک لحظه شادی ، ارزش یک عمر پشیمانی را ندارد پس بیایید با حوادث تلخ ، بهار را به کام خود و دیگران تلخ نکنیم.

وی اعلام داشت: با توجه به آسیب‌پذیر بودن جوانان و نوجوانان در خصوص شادی‌های کاذب در این روز، می‌طلبد خانواده‌ها برای پیشگیری از وقوع هرگونه سوانح و حوادث ناگوار برای فرزندانشان، نظارت بر عملکرد آنها را در این ایام چند برابر کنند.

سرهنگ پورکاوه در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و اطلاع از فعالیت تولید و توزیع‌کنندگان مواد محترقه غیرمجاز و موارد مشابه، موضوع را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

**عامل انتشار تصاویر خصوصی دستگیر شد

 فردی که فیلم ها و تصاویر خصوصی یکی از شهروندان را در یکی از شبکه های اجتماعی مجازی منتشر کرده بود توسط ماموران پلیس فتای اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت :در پی شکایت فردی مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی و شخصی وی در یکی از شبکه های اجتماعی مجازی بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای اصفهان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: شاکی در اظهارات خود عنوان داشته در یکی از شبکه های اجتماعی مجازی با فردی آشنا شده و پس از اعتماد به او عکس ها و تصاویر خصوصی اش را در اختیار او قرار داده است .

وی با اشاره به اینکه متهم تصاویر شخصی شاکی را در فضای مجاز منتشر کرده بود بیان داشت : ماموران پلیس فتا پس از انجام یکسری کارهای تخصصی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مرتضوی گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس فتای اصفهان در پایان به مردم توصیه کرد : همانطور که در دنیای واقعی با افراد غریبه ارتباط برقرار نمی کنید و تصاویر شخصی و خانوادگی خود را در اختیار دیگران قرار نمی دهید در دنیای مجازی نیز همین رفتار را داشته و از ارتباط با افراد غریبه و ارسال عکس به دیگران خودداری کنید.

**دستگیری۱۰ متهم تحت تعقیب در خمینی شهر

 فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری۱۰ متهم تحت تعقیب خبر داد

سرهنگ “علی جعفری نژاد” گفت : در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت و افزایش احساس امنیت شهروندان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان خمینی شهر اجرا شد.

وی افزود: در این طرح پنج دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی ،مقدار ۱۰۰ گرم تریاک و مقادیری آلات و اسباب استعمال مواد مخدر کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این طرح تعداد ۱۰ نفر از متهمان فراری و تحت تعقیب مقامات قضائی و چهار معتاد تابلو و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ جعفری نژاد اظهار داشت: هدف اصلی اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط پلیس خمینی شهر پیگیری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: با نزدیک شدن به پایان سال واینکه پلیس مسئول حفظ نظم و امنیت عمومی جامعه است طرح های ارتقای امنیت اجتماعی به صورت ویژه اجرا می شود.

**کشف ۱۲۰ کیلو گرم تریاک در اردستان

گروه استان ها_اصفهان_ در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی شهرستان اردستان ۱۲۰ کیلو گرم تریاک کشف و دو سوداگر مرگ دستگیر شدند.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ،گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان و ماموران انتظامی شهرستان اردستان مطلع شدند دو قاچاقچی حرفه ای مواد افیونی قصد دارند محموله ای را از جنوب کشور وارد استان اصفهان کنند که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان مواد افیونی را در دو دستگاه کامیون جاساز کرده بودند افزود: ماموران هر دو کامیون را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه متوقف کردند و در بازرسی از این دو خودرو مقدار ۱۲۰ کیلو گرم تریاک که به طور مساوی زیر اطاق بار کامیون ها جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ کریمی افزود: در این خصوص دو سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.#

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا